פרסומות

כתבות אחרונות

 
תאגיד השידור כאן / צילום: שלומי יוסף

בשל תקלה: שידורי התאגיד עלו בלי פרסומות ברדיו

התקלה גרמה לתאגיד ולזכיין הפרסום החדש טרגט מרקט אובדן הכנסות של מאות אלפי שקלים

ענת ביין-לובוביץ' 16.05.2017
שמואל האוזר / צילום:איל יצהר

בגלל פרסומת מטעה: רשות ני"ע קנסה את איטרייד ב-150 א' ש'

לטענת הרשות, בפרסומת של זירת הסוחר איטרייד "היה כדי להטעות לקוחות פוטנציאליים לחשוב שרישיון הזירה שניתן ע"י רשות ניירות ערך נותן להם הגנה על כספם מפני נפילות בשוק ההון"

שירות גלובס 09.05.2017
ג'ורג' קלוני / צילום: יחצ

כך יצר הכפיל של ג'ורג' קלוני סכסוך גדול בשוק הקפה בארץ

קמפיין אספרסו קלאב הישראלית, בו השתתף כפיל של הפרזנטור של נספרסו, גרם לענקית הקפה העולמית להגיש תביעה שנדחתה לאחרונה ■ כעת עולה הסכסוך מדרגה - ונספרסו לא מוותרת ומערערת לעליון

מיכל רז-חיימוביץ' 07.05.2017
סקרים של פלייבאז / צילום מסך
פרסומות | לפני כולם

פלייבאזז ואפסטר יציעו בישראל שילוב של פרסומות בתוכן

פלטפורמות התוכן האינטראקטיבי יציעו למפרסמים ולפבלישרים לשלב פרסומות, בהן פרסומות וידאו, בסקרים ובחידונים שלהן ■ שתי החברות מנהלות מגעים עם חלק מהפבלישרים המקומיים לגבי אפשרות להתקשרות בלעדית

ענת ביין-לובוביץ' 04.05.2017
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ

חופש הלגלוג: כמה הערות על פס"ד העליון בעניין קמפיין שוקה

פרופ' מיגל דויטש מבקר את הכרעת העליון שהפך את החלטת המחוזי והתיר את פרסום "קמפיין שוקה" של "9 מיליון"

פרופ' מיגל דויטש 03.05.2017
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין

העליון הפך החלטת המחוזי: התיר את פרסום "קמפיין שוקה"

ניצחון לביטוח ישיר על לשכת סוכני הביטוח: שלושת שופטי העליון שדנו בערעור ראו בקמפיין של 9 מיליון את מה ששופט המחוזי סירב לראות בו - פרודיה ברורה ושקופה

ענת ביין-לובוביץ' 30.04.2017
אאודי Q2 / צילום: יח"צ

לא תאמינו איך צילמו את פרסומות הרכב המרהיבות ביותר

כולנו מכירים את הפרסומות המושקעות לרכבים שחוצים את הסהרה תוך שהם מותירים מאחוריהם עננות אבק, או רכבים שנוסעים במהירות מסחררת בתוך העיר ומחוצה לה ■ תהיתם פעם כיצד הן מצולמות? קבלו הצצה אל מאחורי הקלעים

איתן בייגל 18.04.2017
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

"יצרנו מודל חדש של פרסום שבו החוויה היא הפרסומת"

הסטארט-אפ Winni פיתח פלטפורמה חכמה לפרסום במובייל באמצעות משחקי תוכן חווייתיים, וגולת הכותרת – זכייה בפרסים בזמן אמת

שירות גלובס 16.04.2017
תנובה

ניתוח קמפיין: מי בכלל רוצה או צריך קוטג' ישראלי?

מותגים שממשיכים לנסות להיות "ישראלים" קצת התנתקו מאותם ישראלים ■ לדוגמה, תנובה וטרה בסיבוב הנוכחי על הקוטג'

אבי זיתן 27.03.2017
פרלינסרים דיסקונט / מתוך יו טיוב

ניתוח קמפיין: בנק דיסקונט מדבר פרילנסרית שוטף

בעידן הנוכחי, בו הצרכנים מצפים לקבל שירותים מותאמים אישית, דיסקונט יצרו סיפור שיווקי חכם ונכון שמשלב קידמה טכנולוגית עם זיהוי צרכים רגשיים ואנושיים

אבי זיתן 15.03.2017
פרסומת דוגמניות maelys /צילום: מהוידאו

"אות הקלון": אלה הפרסומות הסקסיסטיות ביותר לשנת 2016

דירוג ויצו: הפרסומת של מותג הקוסמטיקה מאליס (maelys), שבה 4 דוגמניות מובילות מרביצות זו לזו, היא הפרסומת הסקסיסטית ביותר ■ צפו בחמישייה הראשונה

שירות גלובס 07.03.2017
גלית גוטמן / צילום: גיא כושי ויריב פיין
פרסומות | בלעדי

נדחה ערר לשידור פרסומת העוסקת בזכות להינשא למי שבוחרים

המשפטים שבעטיים נפסל התשדיר הם משפט שאומרת מירה עוואד, זמרת ושחקנית ערביה, לגבי הזכות לדבר ערבית בלי לחשוש; ומשפט שאומר סלב נוסף המתייחס לזכות להתחתן עם מי שרוצים, גם אם מדובר בהומו ■ התשדיר נפל על קולות נציגי המגזר הערבי והמגזר הדרוזי

ענת ביין-לובוביץ' 05.03.2017
אבי זיתן / צילום: יחצ

קמפיין סמינר הקיבוצים: פרסום שיכול לשנות את העולם

יש משהו מעורר תקווה בפרסומת הזו, שגורם לכולנו לחשוב על צעירים בעלי שליחות, שונים מהתפיסה החומרנית והצרכנית שאנו מייחסים לדור ה-Y ■ אולי כולנו טועים?

אבי זיתן 27.02.2017
בן אל וסטטיק קמפיין ALS

האם מחלות הן סוג של מותגים? על קמפיין "אפקט ה-ALS"

בקמפיין הנוכחי אנו שומעים שיר שאנחנו אוהבים ורגילים לשמוע. באמצע השיר, כשאנחנו כבר "בתוכו", מתעוות הצליל כמו טייפ סלילים שנחלשה הסוללה שלו ■ האנלוגיה ברורה

עטרה בילר 26.02.2017
דידי הררי / צילום: איל יצהר

דידי הררי עושה ג. יפית - ישתתף בפרסומות שימליצו על מוצרים

במסגרת "חוכמת ההמונים", פורמט שפיתחו אולפני מימד ומשרד הפרסום סולומון מדיה, יציג הררי המלצות המבוססות על סקרים של מוצרים ושירותים

ענת ביין-לובוביץ' 12.02.2017
גל גדות פרסומת וויקס / צילום: מתוך הוידאו

גנבה את ההצגה: גל גדות היא הזוכה הגדולה בסופרבול

עפ"י סקר שערכה Taykey הישראלית, גל גדות היא המנצחת הגדולה עם הפרסומת האהובה ביותר, בהתבסס על התגובות באינטרנט שהורכבו מכ-58% גברים ו-42% נשים בגילאי 13-34

אורן הראל 07.02.2017

   34567891011121314151617   

   נמצאו 643 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 41

צרו איתנו קשר *5988