תחרות הקריאייטיב העצמאית גרנות, שיזמו אנשי הפרסום מירן פחמן וענת בן נתן, התקיימה הערב בפעם הרביעית והצדיעה למהלכי ענף הפרסום בזמן המלחמה • התחרות כללה 15 קטגוריות, והוגשו אליה 120 עבודות
בעקבות המלחמה ייערכו כמה שינויים באירוע, אך לא כל משרדי הפרסום הגדולים בטוחים בנחיצותו • איש הפרסום מירן פחמן, מיוזמי התחרות: "האירוע יתייחס ברגישות למצב"
בעולם הסטרילי של הפרסומות מתחילים להכיל • קבוצות השוליים מדברות על ממלכת יהודה וישראל ועל בגידה מבפנים • והאינפלציה עוד לא מסונכרנת עם המצב בשטח • זרקור על כמה עניינים שעל הפרק
הנוכחות הגבוהה של מותג המזגנים טורנדו על המסך הופכת את הפרסומת בכיכובה של נעמי לבוב לאהובה ביותר השבוע - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • המפרסם שהשקיע את הסכום הגבוה ביותר, זה השבוע השני, הוא free TV: כ־1.4 מיליון שקל
הקמפיין של מיזם הסטרימינג freeTV מתברג במקום השני בזכירות ובמקום האחרון באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לבנק מזרחי טפחות, ובית ההשקעות מיטב חוזר למסך עם עוד פרסומת בהובלת כוכב "חברים"
הפרסומת הזכורה ביותר זה השבוע השלישי שייכת לבנק לאומי, עם גל תורן והשיר "יש מוצ"ש" - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הופעה קצרה של אירנה בקמפיין קטן ורזה מספיקה לשופרסל כדי להתברג בדירוג ולזכות באהדה
סכסוך מסחרי התגלע בין ערוץ רשת 13 לבין פובליסיס מדיה, המנהלת את רכש המדיה של קבוצת הפרסום פובליסיס, בעקבותיו ירדו מהאוויר הפרסומות של שורת גופים מסחריים • במוקד: דרישה של רשת 13 למחיר שונה מזה שהיה נהוג בין הצדדים עד כה
שבע מתוך עשר הפרסומות בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה מגיעות מענף הפיננסים • הפרסומת של בנק לאומי היא הזכורה ביותר, ודיסקונט הוא המפרסם שהשקיע את הסכום הכי גבוה - 1.6 מיליון שקל - אחרי היעדרות של כארבעה חודשים מהמסך
המהלך החדש של בנק לאומי לפתיחת מוקד במוצ"ש נחרת היטב בתודעת הצופים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר שייכת לבזק, עם קרוב ל-2 מיליון שקל, ואורבניקה היא חברת האופנה הראשונה שנכנסת למדד זה שנה
הפרסומת של בנק הפועלים, שבה מככב הלוחם הפצוע אדם אברמוב, היא גם המושקעת ביותר השבוע עם כ-1.6 מיליון שקל • מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עולה כי השבוע התברגו שתי פרסומות חדשות: מנורה מבטחים וטאצ' • הפרסומת של ביטוח 9 היא האהודה ביותר גם השבוע
הפרסומת האהובה ביותר שייכת זה השבוע השני לביטוח 9 ואודי כגן - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • חברת yes היא המפרסמת שרשמה את ההשקעה הגבוהה ביותר, עם כ־1.4 מיליון שקל
המכון הטכנולוגי חולון עלה בספוטיפיי עם עשרות תשדירים במגוון סגנונות שנוצרו רק ע"י כלי AI - מהכתיבה, דרך ההלחנה ועד ההפקה והביצוע • האם מדובר בתחליף למוזיקאים ולמפיקים?
הפרסומת של בנק לאומי, שעושה שימוש בשיר של עידן עמדי, היא הזכורה ביותר - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בפרסומת של yes מככב עמדי בזכות תפקידו ב"פאודה" • אודי כגן מצחיק את הצופים, והפרסומת של ביטוח 9 מתברגת כאהובה ביותר
שטראוס השקיעה השבוע קרוב למיליון שקל בפרסומת למילקי, שגם מתברגת במקום השני באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לקופת חולים מכבי, והשבוע מתברגת גם המתחרה - קופת חולים מאוחדת
דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה מראה שמה שעבד עבור פרטנר, שופרסל ותלמה, עובד עכשיו עבור שטראוס - והפרסומת עם אילן פלד למילקי מתברגת במקום השלישי באהדה • יעל שלביה מסייעת לזכירות של ליברה
הסטארט־אפ אליסון, שפיתח פלטפורמת בינה מלאכותית לניתוח ויצירת תוכן וקריאייטיב, מציג כלי חדש ליצירת סרטונים באורך של עד דקה • המייסד והמנכ"ל אסף ינאי מסביר למה עדיף להשתמש באנימציה, איך ייראה שיתוף־הפעולה שלו עם נטפליקס, ומהם הסיכונים בתחום
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומזרחי טפחותפרסוםפרסום בטלוויזיה