לקראת גמר הסופרבול שייערך הלילה: מי הנציגה הישראלית, וכמה עולות 30 שניות

השנה תעלה בגמר אירוע הספורט האמריקאי הנצפה ביותר הפרסומת של ענקית הסייבר הישראלית פנטרה • עלות פרסומת בת 30 שניות טיפסה ל-8 מיליון דולר, לעומת 7 מיליון דולר בשנה הקודמת • וגם: המשביר ימכור את מותג האופנה קנת קול ב-30 מדינות, ולטירת צבי יש מנכ"ל חדש • אירועים ומינויים

הקמפיין של פנטרה לסופרבול / צילום: צילום מסך מיוטיוב
הקמפיין של פנטרה לסופרבול / צילום: צילום מסך מיוטיוב

1 הנציגה הישראלית בגמר הסופרבול

הערב מתקיים גמר הסופרבול, שהוא לא רק האירוע הספורטיבי הגדול ביותר בארה"ב, אלא גם ערב שמציע במה לפרסומות הקריאייטיביות ביותר בעולם. בשנים האחרונות יותר ויותר חברות הייטק ישראליות לוקחות חלק בערב הזה, ביניהן מאנדיי, וויקס, גונג, פאפאיה גלובל ופייבר. 

אירועים ומינויים | מדוע נהרסו שני בתים באחוזה של רומן אברמוביץ' בהרצליה?
אירועים ומינויים | עד 3,700 אירו ללילה: השרה מירי רגב תלון בסוויטה יוקרתית במרוקו

השנה תעלה הפרסומת של ענקית הסייבר פנטרה, שבמרכזה עז (GOAT, וגם קיצור של הביטוי Greatest of all times), שמנסה לשכנע אנשי אבטחת מידע להיערך למתקפות סייבר בעזרת החברה.

הפרסומת צולמה בישראל, וכ-15% ממנה נוצרו באמצעות בינה מלאכותית - למשל, התפאורה של משרד אמריקאי אותנטי. היא תשודר באזור בוסטון רבתי, בהשקעה של מיליוני דולרים.

"מכיוון שזוהי פרסומת לסופרבול, רצינו לחבר את המסר למונח ידוע מעולם הספורט, שיהדהד לקהל האמריקאי", מסביר אביב כהן, סמנכ"ל השיווק של פנטרה. "המסר העיקרי הוא שאנשי אבטחת סייבר שבוחרים בפרואקטיביות באופן שהם מנהלים את אבטחת הארגון שלהם ומשתמשים בפנטרה, הם הטובים ביותר בתחומם, ה-GOAT.

"מבחינתנו מדובר במהלך אסטרטגי ואמירה של עוצמה. ההחלטה לשדר דווקא בסופרבול, בבמה היוקרתית ביותר, השמורה לחברות המצליחות ביותר, משקפת מסר של הובלה וחוזק של חברה גלובלית".

הקמפיין הושק ברשתות החברתיות בארה"ב כבר לפני שבוע, ומאז צפו בפרסומת כמיליון איש, ולפי החברה יותר מ-3,000 קראו את המדריך "The Diary of a Cyber GOAT".

כחלק מהמהלך גם תיערך הגרלת קסדה חתומה של טום בריידי, שנחשב לשחקן הפוטבול הטוב בכל הזמנים.

2 אופנה

חברת המשביר 365 מחזקת את שיתוף-הפעולה עם מותג האופנה קנת קול: במסגרת הסכם אסטרטגי שנחתם בין הצדדים, המשביר תמכור את מוצרי המותג ב-30 מדינות באירופה. החברה צופה כי המכירות בשנים 2026-2030 יעמדו במצטבר על כ-400 מיליון דולר.

סניף קנת קול / צילום: יונתן לוי
 סניף קנת קול / צילום: יונתן לוי

3 קמעונאות מזון

אחמד דבאח (אבו פאדי), ראש מועצת דיר אל אסד ומבעלי קמעונאית המזון "סאלח דבאח ובניו", ציין יום הולדתו ה-70 באירוע ענק שבמהלכו הכריז כי קבוצת דבאח מקימה קרן סיוע בתחומי הבריאות, הרווחה והחינוך. רשת דבאח כוללת חמישה סניפי ענק, האחרון שבהם נפתח בספטמבר בחיפה.

מוואפק טריף, מאזן גנאיים ואחמד דאבח אבו פאדי / צילום: סלאח דאבח
 מוואפק טריף, מאזן גנאיים ואחמד דאבח אבו פאדי / צילום: סלאח דאבח

4 שיווק

התחרות בתחום חנויות הנוחות בתחנות הדלק התעצמה בשנים האחרונות, וכדי לייצר בידול החליטו בחברת דלק על מהלך חדש: שילוב פודטראקים של רשת "שיפודי ציפורה" הוותיקה במתחמי ג'ו דלק. בשלב ראשון מדובר בחמישה פודטראקים בלבד - ככל הנראה כסוג של בלון ניסוי - אשר מיקומיהם טרם נקבעו.

תחנת דלק של דלק ישראל / צילום: סיון פרג'
 תחנת דלק של דלק ישראל / צילום: סיון פרג'

5 מינויים חדשים

זאב בכר, 53, מונה למנכ"ל חברת הבשר טירת צבי שבבעלות משותפת של תנובה.

זאב בכר / צילום: ניב קנטור
 זאב בכר / צילום: ניב קנטור

יואל אמיר מונה למנכ"ל קבוצת עדיף, הפועלת בענף הביטוח והפיננסים. קודם לכן כיהן כמנכ"ל פספורטכארד וכמנכ"ל CofaceBDI.

סטיבן יאפ, עד לאחרונה בכיר בגוגל בתחום המכירות הגלובליות, מונה לסמנכ"ל הכנסות בחברת פריון, המספקת פתרונות טכנולוגיים לפרסום דיגיטלי. עדי שפק קודמה למנהלת מעבדות ה-AI של החברה.

מספר היום

8 מיליון דולר
עלות פרסומת בת 30 שניות בגמר הסופרבול, לעומת 7 מיליון דולר בשנה הקודמת