פרסומות

כתבות אחרונות

 
הראל רפואה אישית. פובליסיס גייסה את לקוחותיה לקמפיין משותף עם ויצו / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב הרשמי של הראל

"רצינו שנשים יבינו שהן במצב מסוכן, לפני שהסטירה עפה"

המקרים האכזריים וההתעצמות שהביא משבר הקורונה, גרמו למשרד הרווחה והארגונים לציין את יום המאבק הבינלאומי לאלימות נגד נשים בדרך שונה • מה השתנה בקמפיינים למלחמה באלימות נגד נשים, למי הם פונים, והאם הם יכולים לעזור?

ענת ביין-לובוביץ' 18.12.2020
נעמת. ההשקעה המינורית הוכיחה את עצמה / צילום: דניאל חנית
ניתוח

הקמפיין החברתי דל התקציב שיצר את הבאזז המשמעותי ביותר ברשת

מבצעי נובמבר הולידו לא מעט קמפיינים שדווקא לא באו לידי ביטוי במדד הפרסומות המדוברות של גלובס • מנגד, הטריק של שימוש בפרזנטורים מוכרים הצליח לעורר את השיח • ומעל כולם בלט הקמפיין של נעמת

ענת ביין לובוביץ' 12.12.2020
מתוך הסרטונים הפופולריים של בוטבול

סאטירה מצלצלת: הדברים במסך הטלוויזיה שהקפיצו את אור בוטבול

מפרסומות לפיצה ועד לנאומי ראש הממשלה - בישראל לא נותרה טיפה אחת של כנות. נכון, סאטירה לא תתקן את זה, אבל בכל זאת כדאי לצחוק על זה • אור בוטבול, שהסרטונים שלו הפכו ללהיט רשת בקורונה, מספר מה הכי הקפיץ אותו על המסך

אור בוטבול 12.12.2020
ההמבורגר העבש של ברגר קינג.  בעתיד נזכור שאין בו חומרים משמרים / צילום: מתוך הקמפיין

יותר מפרסומת: כשמותג מוביל לא חושש להעביר מסר פוליטי

מדד הפרסומות המדוברות של גלובס מסכם שנה בזירה הבינלאומית • אילו קמפיינים בלטו השנה • למי הקורונה עשתה רק טוב • ומה קרה לנייקי, כשיצאה במהלך שבו היא העדיפה מוסר על מסחר

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2020
תוכנית הזמר במסכה / צילום: ערן לוי

בלחץ המפרסמים: קשת חזרה בה מכוונתה לשדר רק ברייקים של זהב בגמר "הזמר במסכה"

לאחר שרשת 13 הודיעה כי תשדר הערב רק ברייקים של זהב בהשקת "האח הגדול", בקשת 12 הודיעו כי יעשו זאת גם בגמר שמשודר במקביל • המהלך עורר את זעם המפרסמים, ולבסוף קשת 12 הסכימה לשדר ברייקים קצרים במקום

ענת ביין-לובוביץ' 05.12.2020
נאום פרס בהולוגרמה / מתוך  יו טיוב מרכז פרס לשלום וחדשנות

איך הפך המוות להדרן של המפורסמים

אמצעים טכנולוגיים מבוססי בינה מלאכותית מאפשרים לסרוק תווי פנים ותנועות של אדם מפורסם ולהלביש עליהם קטעי ארכיון כדי לשחזר את דמותו • עם זאת, הפרקטיקה שמאפשרת לתעשיית הבידור לשבש את המוות רק בגלל שהיא יכולה, היא מעוותת ובלתי מוסרית

נועם פורר 04.12.2020
אבי בן טל, מנכ"ל רשת 13  / צילום: ינאי יחיאל
בלעדי

השפן של רשת: תשווק רק 10 ברייקים של זהב בהשקת "האח הגדול"

עלות הברייק: כ-160 אלף שקל לפרסומת • קשת יישרו קו: ברייק אחד בחדשות ו-4 ברייקים של זהב בעלות של כ-220 אלף שקל לפרסומות

ענת ביין-לובוביץ' 03.12.2020
קמפיין הפנים והתירוצים של עמותת "בת מלך" למלחמה באלימות נגד נשים

באים בטוב: עמותת "בת מלך" נאבקת באלימות שמטאטאים מתחת לשטיח

פרויקט "באים בטוב" רתם את מיטב אנשי הקריאטיב עבור קמפיינים לעמותות בתקופה קשה זו • עמותת "בת מלך" נלחמת בתופעת האלימות נגד נשים, בדגש על החברה החרדית

מיכל רז-חיימוביץ' 25.11.2020

המאבק באלימות נגד נשים: פובליסיס ולקוחותיה משתלטים על ברייק הפרסומות

ביוזמת משרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס, הקבוצה תשתלט מחר על ברייק פרסומות, במהלכו יעלו חלק מהמפרסמים הגדולים שלה קמפיינים המותאמים למסר המלחמה באלימות נגד נשים

ענת ביין-לובוביץ' 24.11.2020
סניף של אורבניקה במרכז הקניות ביג פאשן, אשדוד / צילום: Amir Cohen, רויטרס
דעה

מיניות של מתבגרים היא לא הבעיה בפרסומת של אורבניקה

השיטה הקפיטליסטית מעודדת את שורת הרווח בכל מחיר - גם פגיעה בתנאי העבודה של אוכלוסיות חלשות • לפני שאנחנו רצים לבקר את המיניות המוחצנת שמוצגת בפרסומות אופנה, כדאי שנסביר לעצמנו למה אנחנו ממשיכים לקנות שני סריגים ב-100 שקל

שיר וורובל 14.11.2020
אפוקדה (במרכז), בקמפיין העוקב של בעלת טיקטוק / צילום: צילום מסך

כך הופכים מיץ חמוציות ללימונדה בלי תקציבי פרסום בכלל

קמפיין מוצלח כבר לא מחייב צוות ענק, תקציב עתק ושבועות של הפקה • היום הוא צריך רק להבין את הפלטפורמה הדיגיטלית, וכדאי לו גם לערוך עליה ניסויים • תשאלו את אושן ספריי מה עשה לה הסקייטר נייתן אפוקדה • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים

עומר רבינוביץ׳ 12.11.2020
צפייה בטלוויזיה / צילום: Shutterstock

חגי הקניות של נובמבר הקפיצו את הביקושים לפרסום בטלוויזיה ובדיגיטל

במשך חודשים סבלה הטלוויזיה מביקוש נמוך במיוחד, זאת למרות רייטינג מצוין • תוך זמן קצר השתנתה התמונה באופן כזה שמפרסמים מתקשים למצוא ספוט פנוי • הסיבות: מבצעי נובמבר והשבועות שנותרו עד לתום השנה למפרסמים כדי להציל את שורת הרווח

ענת ביין-לובוביץ' 10.11.2020
משרדי תאגיד השידור הציבורי כאן 11 / צילום: שלומי יוסף, גלובס

קשת ורשת הצליחו לבלום את "כאן": דרכי הפצת התוכן החדשות תקועות

תאגיד השידור הציבורי "כאן" ניסה לייצר ערוצי הפצת תוכן חדשים המבוססים על פרסום, בין היתר באתרי התוכן הישראלים, אך בשלב הזה נראה כי פעילות הנגד של המתחרים בקשת וברשת מצליחה לבלום אותם

ענת ביין-לובוביץ' 04.11.2020

תאגיד השידור לא יוכל לשדר פרסומות בערוץ היוטיוב שלו

משרד המשפטים הודיע לאחרונה לתאגיד כי יש להחיל את הוראות החוק האוסרות שידור פרסומות בתכניו גם על התכנים המשודרים בערוץ היוטיוב של "כאן"

ענת ביין-לובוביץ' 03.11.2020
ארקיע / צילום: Ronen Zvulun, רויטרס

"עדיף חיפושית נוסעת מפרארי שלא זזה": ארקיע ניסתה לקחת מישראייר לקוחות והתגובות לא איחרו לבוא

תושבי אילת שקוראים לחרם, מנכ"ל החברה המתחרה שמפנה לאיזה נזיר שמכר פרארי וטוקבקיסטים שאומרים שכבר עדיף את החיפושית שלפחות זזה (ישראייר) מאשר רכב פרארי יוקרתי שלא זז (ארקיע) • ארקיע אמנם חוזרת להפעיל את קו אילת-נתב"ג אך נדמה שלחברה שהייתה סגורה במשך 272 ימים לא יהיה "דף חלק" מול קהל הצרכנים שלה

מיכל רז-חיימוביץ' 26.10.2020
קמפיין ויגן פרינדלי. תמימות דעים בקרב השופטים / צילום: עופר בן יהודה
ניתוח

מסר עם בשר: סוד ההצלחה של קמפיין ויגן פרינדלי

מדד הפרסומות המדוברות של "גלובס" תפס את השוק על התפר שבין הפרסום לחגים וגלישה לתוך הסגר השני • ואולם, בניגוד לעולמות התוכן והחדשות, השיחה על קמפיינים ברשת הייתה דלה יחסית • מי הצליחו בכל זאת לפצח את הקהל ולהביא לתוצאות?

ענת ביין-לובוביץ' 24.10.2020

   101112131415161718192021222324   

   נמצאו 905 כתבות   |   עמוד 17 מתוך 57