פרסומות

כתבות אחרונות

 
קמפיין פדיגרי. אין תחליף לאהבה של כלב / צילום: צילום מסך

שש שניות מספיקות כדי לעודד אימוץ של כלבים

הקורונה גרמה לנו לאמץ בעלי חיים, מה שהיווה פוטנציאל עבור יצרניות המזון הרלוונטי • איך פדיגרי הצליחה להעביר את המסר בצורה מקורית, וגם: כך איקאה מבקשת למחזר •  אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים

יפעת דה ליאו 31.12.2020
קמפיין של ישראל קטורזה לחברת פרשקובסקי. הפרסום בנדל"ן נעשה בשלושה גלים / צילום: גבע טלמור

הצניחה שלפני העלייה? ירידה של 40% בהוצאה על פרסום נדל"ן

משבר הקורונה הקטין את הפעילות בתחום הפרסום בכמה קטגוריות, אולם פרסום הנדל"ן ירד עוד יותר מענפים אחרים • הפרסומאי רמי יהודיחה: "נראה התאוששות כבר ברבעון הראשון של השנה"

ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2020
חנות להלבשה תחתונה / צילום: תמר מצפי
דעה

להיות בלי ולהרגיש עם - הלבשה תחתונה מקודמת באמצעות מסרי העצמה נשית

שימוש בנשים מעורטלות כמעט לחלוטין, בפרסומות להלבשה תחתונה, הוא דבר נדוש • אבל הפרסומת הנוכחית הצליחה לחצות קווים בכל האמור בתפיסת הנשים את עצמן, תפיסה שנטווית בזהירות רבה ועל פני זמן ארוך תוך ניסיון לשנות דימויים והגדרות שהוטמעו במהלך שנים רבות

ד"ר כלנית אפרת 26.12.2020

מזרחי טפחות - הפרסומות הכי זכורה; פלאפון - הכי אהובה

הפרסומות של מזרחי טפחות היא הכי זכורה זה השבוע השלישי ברציפות • הפרסומת של פלאפון רשמה שיעורי אהדה של 26.7%

ענת ביין-לובוביץ' 24.12.2020
אלמביק הגר / צילום: עינת לברון

לאחר הפוסט בפייסבוק: אלמביקה מורידה את הקמפיין עם השפית רמה בן צבי

עובדת לשעבר של רמה בן צבי העלתה פוסט בפייסבוק, בו סיפרה כי השפית פיטרה אותה כשהייתה בהריון ואף לא שילמה לה את הפיצוי שפסק ביה"ד לעבודה • הפוסט עורר סערה ברשת, ובעלת מותג האופנה אלמביקה החליטה להוריד קמפיין בכיכובה של השפית ובתה

ענת ביין-לובוביץ' 21.12.2020
הראל רפואה אישית. פובליסיס גייסה את לקוחותיה לקמפיין משותף עם ויצו / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב הרשמי של הראל

"רצינו שנשים יבינו שהן במצב מסוכן, לפני שהסטירה עפה"

המקרים האכזריים וההתעצמות שהביא משבר הקורונה, גרמו למשרד הרווחה והארגונים לציין את יום המאבק הבינלאומי לאלימות נגד נשים בדרך שונה • מה השתנה בקמפיינים למלחמה באלימות נגד נשים, למי הם פונים, והאם הם יכולים לעזור?

ענת ביין-לובוביץ' 18.12.2020
נעמת. ההשקעה המינורית הוכיחה את עצמה / צילום: דניאל חנית
ניתוח

הקמפיין החברתי דל התקציב שיצר את הבאזז המשמעותי ביותר ברשת

מבצעי נובמבר הולידו לא מעט קמפיינים שדווקא לא באו לידי ביטוי במדד הפרסומות המדוברות של גלובס • מנגד, הטריק של שימוש בפרזנטורים מוכרים הצליח לעורר את השיח • ומעל כולם בלט הקמפיין של נעמת

ענת ביין לובוביץ' 12.12.2020
מתוך הסרטונים הפופולריים של בוטבול

סאטירה מצלצלת: הדברים במסך הטלוויזיה שהקפיצו את אור בוטבול

מפרסומות לפיצה ועד לנאומי ראש הממשלה - בישראל לא נותרה טיפה אחת של כנות. נכון, סאטירה לא תתקן את זה, אבל בכל זאת כדאי לצחוק על זה • אור בוטבול, שהסרטונים שלו הפכו ללהיט רשת בקורונה, מספר מה הכי הקפיץ אותו על המסך

אור בוטבול 12.12.2020
ההמבורגר העבש של ברגר קינג.  בעתיד נזכור שאין בו חומרים משמרים / צילום: מתוך הקמפיין

יותר מפרסומת: כשמותג מוביל לא חושש להעביר מסר פוליטי

מדד הפרסומות המדוברות של גלובס מסכם שנה בזירה הבינלאומית • אילו קמפיינים בלטו השנה • למי הקורונה עשתה רק טוב • ומה קרה לנייקי, כשיצאה במהלך שבו היא העדיפה מוסר על מסחר

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2020
תוכנית הזמר במסכה / צילום: ערן לוי

בלחץ המפרסמים: קשת חזרה בה מכוונתה לשדר רק ברייקים של זהב בגמר "הזמר במסכה"

לאחר שרשת 13 הודיעה כי תשדר הערב רק ברייקים של זהב בהשקת "האח הגדול", בקשת 12 הודיעו כי יעשו זאת גם בגמר שמשודר במקביל • המהלך עורר את זעם המפרסמים, ולבסוף קשת 12 הסכימה לשדר ברייקים קצרים במקום

ענת ביין-לובוביץ' 05.12.2020
נאום פרס בהולוגרמה / מתוך  יו טיוב מרכז פרס לשלום וחדשנות

איך הפך המוות להדרן של המפורסמים

אמצעים טכנולוגיים מבוססי בינה מלאכותית מאפשרים לסרוק תווי פנים ותנועות של אדם מפורסם ולהלביש עליהם קטעי ארכיון כדי לשחזר את דמותו • עם זאת, הפרקטיקה שמאפשרת לתעשיית הבידור לשבש את המוות רק בגלל שהיא יכולה, היא מעוותת ובלתי מוסרית

נועם פורר 04.12.2020
אבי בן טל, מנכ"ל רשת 13  / צילום: ינאי יחיאל
בלעדי

השפן של רשת: תשווק רק 10 ברייקים של זהב בהשקת "האח הגדול"

עלות הברייק: כ-160 אלף שקל לפרסומת • קשת יישרו קו: ברייק אחד בחדשות ו-4 ברייקים של זהב בעלות של כ-220 אלף שקל לפרסומות

ענת ביין-לובוביץ' 03.12.2020
קמפיין הפנים והתירוצים של עמותת "בת מלך" למלחמה באלימות נגד נשים

באים בטוב: עמותת "בת מלך" נאבקת באלימות שמטאטאים מתחת לשטיח

פרויקט "באים בטוב" רתם את מיטב אנשי הקריאטיב עבור קמפיינים לעמותות בתקופה קשה זו • עמותת "בת מלך" נלחמת בתופעת האלימות נגד נשים, בדגש על החברה החרדית

מיכל רז-חיימוביץ' 25.11.2020

המאבק באלימות נגד נשים: פובליסיס ולקוחותיה משתלטים על ברייק הפרסומות

ביוזמת משרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס, הקבוצה תשתלט מחר על ברייק פרסומות, במהלכו יעלו חלק מהמפרסמים הגדולים שלה קמפיינים המותאמים למסר המלחמה באלימות נגד נשים

ענת ביין-לובוביץ' 24.11.2020
סניף של אורבניקה במרכז הקניות ביג פאשן, אשדוד / צילום: Amir Cohen, רויטרס
דעה

מיניות של מתבגרים היא לא הבעיה בפרסומת של אורבניקה

השיטה הקפיטליסטית מעודדת את שורת הרווח בכל מחיר - גם פגיעה בתנאי העבודה של אוכלוסיות חלשות • לפני שאנחנו רצים לבקר את המיניות המוחצנת שמוצגת בפרסומות אופנה, כדאי שנסביר לעצמנו למה אנחנו ממשיכים לקנות שני סריגים ב-100 שקל

שיר וורובל 14.11.2020
אפוקדה (במרכז), בקמפיין העוקב של בעלת טיקטוק / צילום: צילום מסך

כך הופכים מיץ חמוציות ללימונדה בלי תקציבי פרסום בכלל

קמפיין מוצלח כבר לא מחייב צוות ענק, תקציב עתק ושבועות של הפקה • היום הוא צריך רק להבין את הפלטפורמה הדיגיטלית, וכדאי לו גם לערוך עליה ניסויים • תשאלו את אושן ספריי מה עשה לה הסקייטר נייתן אפוקדה • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים

עומר רבינוביץ׳ 12.11.2020

   141516171819202122232425262728   

   נמצאו 974 כתבות   |   עמוד 21 מתוך 61