זכייה במדליית זהב בפסטיבל ניו יורק לפובליסיס ישראל וארגון TOM

קמפיין ה-Prescription Paper Pill Bottle של קבוצת פובליסיס ישראל וארגון TOM זכה במדליית זהב בתחרות הפרסום בניו יורק • מאז השקת הפרויקט הוא זכה במספר רב של פרסים מסביב לעולם, כולל פרס ב"אריות הזהב" ופרסים של עולם האריזה

מאז השקת הפרויקט הוא זכה במספר רב של פרסים מסביב לעולם, כולל פרסים של עולם האריזה / צילום: Saatchi & Saatchi Wellness
מאז השקת הפרויקט הוא זכה במספר רב של פרסים מסביב לעולם, כולל פרסים של עולם האריזה / צילום: Saatchi & Saatchi Wellness

קבוצת פובליסיס ישראל זכתה בסוף השבוע האחרון במדליית זהב בתחרות הפרסום בניו יורק עבור קמפיין ה-Prescription Paper Pill Bottle, שנוצר באמצעות זרוע הבריאות של החברה, חטיבת החדשנות שמוביל עודד לביא וארגון TOM. לפני שבועות ספורים זכה הקמפיין באריה כסף בתחרות הפרסום "אריות הזהב" בקאן.

הקמפיין עוסק בראש ובראשונה בייצור מוצר, ובמסגרתו צוירה מטרה לשרטט לעולם עתיד ללא בקבוקי תרופות אשר מגיעים לאדמה או לים. הרעיון התחיל ב-Saatchi & Saatchi Wellness New York, אשר חשבו על הרעיון אך לא מצאו כיצד להגשים אותו, ובהמשך, בשילוב יחידת החדשנות של פובליסיס ישראל, אשר חיברה את ארגון המייקרים TOM - תיקון עולם מייקרס, נוצר פתרון שהוא בקבוק תרופות מרשם מתכלה, מכוסה שעוות דבורים למניעת רטיבות, שעומד ברגולציית ה-FDA.

מאז השקת הפרויקט הוא זכה במספר רב של פרסים מסביב לעולם, כולל פרסים של עולם האריזה, ומעבר לכך גרם למספר חברות לפנות ל-Saatchi Wellness על-מנת לפתח עבורן אריזות מתכלות.