פרסומות

כתבות אחרונות

 
יין / צילום: שאטרסטוק

אם שותים, כן מפרסמים: עולם היין גילה את עולם הפרסום

תעשיית היין כבשה את ברייק הפרסומות, וההוצאה לפרסום הוכפלה לעומת אשתקד והגיעה לכ-22 מיליון שקל • מנכ"לי יקבים ופרסומאים מסבירים איך מוצאים דרכים לפרסם מוצר שאסור להציג בקמפיין

ענת ביין-לובוביץ' 03.04.2018
קמפיין סופר פארם / צילום מסך

מדד הפרסומות: סופר-פארם הזכורה, 9 מיליון האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של סלקום TV ושל 9 מיליון צמודות גם השבוע בשיעור האהדה

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2018
המטבע מונרו / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

עידן הקריפטו: הסתרת פרסומות תמורת גישה למעבד המחשב

אתר salon.com מציע לגולשים עסקה שנראית אטרקטיבית, עד שבוחנים את הפרטים הקטנים ■ מי שמרווחים מהמודל החדש הם האקרים שמתחברים לאלפי מחשבים במקביל

אורי ברקוביץ' 15.02.2018
אוריאל לין / צילום: יוד צילומים

האם סרטוני הרשות להגנת הצרכן פוגעניים נגד חברות הסלולר?

כך לפחות טוען נשיא איגוד לשכות המסחר, אוריאל לין ■ בסרטוני הפרסומת מוצג צרכן שמגלה בחשבונות החיוב שלו חיובי-שווא שגובה ממנו חברת התקשורת, אחרי שקיבל שיחת טלפון טורדנית מנציגת מכירות שמנסה לדחוף לו שירותים בתשלום באמתלה של מתנות

מיכל רז-חיימוביץ' 14.02.2018
פרסומות של הוט ויס  / צילום: מסך

פייסבוק מעלה פרסומות ליצרני תוכן ישראלים על תוכן פיראטי

הרצחת וגם ירשת? הרשת החברתית מציעה שירות פרסום גם מחוץ לפייסבוק, ומפרסמים ישראלים עולים באמצעותו בקמפיינים ובכך תומכים בעקיפין בהצגת תוכן גנוב ■ במקביל, פבלישרים ישראלים משלמים על פרסום בתוכן שיצרו ושעליו הם לא מתוגמלים ■ פייסבוק: "מודים ל'גלובס' על הפניית תשומת-לבנו"

ענת ביין-לובוביץ' 13.02.2018
מתוך קמפיין השירותים  / צילום מסך

ענף הפרסום חייב להפנים את הגבול שבין המצחיק לשוביניסטי

צ'יפס שמיועד לנשים? פרסומת שבה בנות משקרות כדי שלא יבינו מה הן עושות בשירותים? הלו, אנחנו ב-2018 ■ פרשנות

ענת ביין-לובוביץ' 09.02.2018
ספאם / צילום: שאטרסטוק

אושר: התנתקות מחברה תיחשב כסירוב להודעות פרסומיות

מעתה, נקודת המוצא תהיה שכאשר צרכן מתנתק מחברה - הרי שגם אינו מעוניין לקבל תוכן פרסומי ממנה, גם כזה שאישר מראש ■ ח"כ אורי מקלב, מיוזמי התיקון לחוק: "ההתקשרות עם חברה כזאת או אחרת היא לא חתונה קתולית"

מיכל רז-חיימוביץ' 05.02.2018
סופרבול/ צילום: שאטרסטוק

WIX חוזרת לפרסם בסופרבול: "הצעה שאי-אפשר לסרב לה"

WIX החלה לפרסם בסופרבול ב-2015 והמשיכה לעשות זאת במשך 3 שנים ■ מדובר באחת החברות הישראליות היחידות שמעלות פרסום באירוע

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2018
פרסום ברשת / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

היום שאחרי הפרסומות: גוגל נגד פרסום מציק

הדפדפן כרום של ענקית הרשת יתחיל לחסום פרסומות מעיקות בעוד שבועיים ■ האם המהלך צפוי לפגוע בהכנסות של גוגל מפרסום, איך יתמודדו אתרי התוכן בישראל עם השינוי הדרמטי, ולמה בטווח הארוך כולם, כולל הגולשים, כנראה ירוויחו?

ענת ביין-לובוביץ' ויסמין יבלונקו 29.01.2018
יופלה | לפני כולם

המכירות ירדו - ותנובה חוזרת להשקיע בפרסום

ברבעון הבא תנובה תעלה עם כמה קמפיינים במקביל, בהיקף שלא נראה מצדה בעשור האחרון, לאחר שבעבר הייתה המפרסמת הגדולה במשק ■ צפויה גם לחזור לתמוך בקוטג', שהסלוגן שלו הפך לחרב פיפיות אחרי המכירה לסינים

ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2017
עישון סיגריה / צלם: רויטרס

נלחמים בעישון: אושר החוק לאיסור פרסום מוצרי טבק וסיגריות

החוק מפרט שורה של הגבלות הנוגעות לפרסום ושיווק מוצרי עישון - ובין היתר אוסר על פרסום באינטרנט, פרסום סמוי, פרסום ישיר ועקיף ■ המפרים צפויים לקנסות כבדים

מיכל רז-חיימוביץ' 24.12.2017
מריה שראפובה / צילום: רויטרס

הנדל"ן ההודי של שראפובה

למה לא מחילים אחריות גם על הפרזנטורים המפרסמים מוצרים כושלים?

מתי גולן 06.12.2017

"קל להעלים עין מפרסום בעייתי ביוטיוב כי אין שם מבוגרים"

חברות כמו אדידס, ריגלי ו-HP השהו את הפרסום ביוטיוב לאחר שהופיע לצד תכנים לא הולמים המופנים לילדים, אך בישראל אין לתופעה התייחסות, אף שהיא קיימת ■ בכיר בתעשייה: "בטלוויזיה המנהלים רואים אם הפרסומת שלהם מופיעה על תוכן שמציג אונס או פיגוע, אבל בדיגיטל לא"

ענת ביין-לובוביץ' 30.11.2017
קישוטי חג מולד ברוקפלר סנטר / וצילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

חג מולד שמח

4 פרסומות שמצליחות לגשר על הבלתי אפשרי ולבנות משמעות מנחמת

עטרה בילר 19.11.2017

ויראלי ברשת: סמסונג לועגת לאפל ולאייפון X בסרטון חדש

בעקבות השקת אייפון X, המתחרה סמסונג שחררה סרטון חדש המקדם את מכשיר הדגל שלה - גלקסי נוט 8 ■ הפרסומת החדשה "יורדת" בלשון העם על מכשיר הדגל המדובר של אפל, כשהיא עוברת דרך מספר תחנות בהיסטוריה של האייפון ומבליטה את חסרונותיו

עמית ברנשטיין 07.11.2017
גל גדות / צילום: רויטרס

מי תככב בפרסומת האחרונה אי-פעם על מסך ערוץ 2?

השחקנית גל גדות ("וונדר וומן") תופיע בספיישל מיוחד ב"ברייק הזהב" האחרון שתשדר הזכיינית קשת ביום שלישי בסמוך לחצות ■ זו תהיה הפרסומת שתיכנס להיסטוריה כפרסומת האחרונה אי-פעם של אפיק 22 בשלט, לפני שיוחשך

יפעת פרייז 29.10.2017

   171819202122232425262728293031   

   נמצאו 905 כתבות   |   עמוד 24 מתוך 57