פרסומות

כתבות אחרונות

 
צפייה בטלוויזיה / צילום: Shutterstock

חגי הקניות של נובמבר הקפיצו את הביקושים לפרסום בטלוויזיה ובדיגיטל

במשך חודשים סבלה הטלוויזיה מביקוש נמוך במיוחד, זאת למרות רייטינג מצוין • תוך זמן קצר השתנתה התמונה באופן כזה שמפרסמים מתקשים למצוא ספוט פנוי • הסיבות: מבצעי נובמבר והשבועות שנותרו עד לתום השנה למפרסמים כדי להציל את שורת הרווח

ענת ביין-לובוביץ' 10/11/2020
משרדי תאגיד השידור הציבורי כאן 11 / צילום: שלומי יוסף, גלובס

קשת ורשת הצליחו לבלום את "כאן": דרכי הפצת התוכן החדשות תקועות

תאגיד השידור הציבורי "כאן" ניסה לייצר ערוצי הפצת תוכן חדשים המבוססים על פרסום, בין היתר באתרי התוכן הישראלים, אך בשלב הזה נראה כי פעילות הנגד של המתחרים בקשת וברשת מצליחה לבלום אותם

ענת ביין-לובוביץ' 04/11/2020

תאגיד השידור לא יוכל לשדר פרסומות בערוץ היוטיוב שלו

משרד המשפטים הודיע לאחרונה לתאגיד כי יש להחיל את הוראות החוק האוסרות שידור פרסומות בתכניו גם על התכנים המשודרים בערוץ היוטיוב של "כאן"

ענת ביין-לובוביץ' 03/11/2020
ארקיע / צילום: Ronen Zvulun, רויטרס

"עדיף חיפושית נוסעת מפרארי שלא זזה": ארקיע ניסתה לקחת מישראייר לקוחות והתגובות לא איחרו לבוא

תושבי אילת שקוראים לחרם, מנכ"ל החברה המתחרה שמפנה לאיזה נזיר שמכר פרארי וטוקבקיסטים שאומרים שכבר עדיף את החיפושית שלפחות זזה (ישראייר) מאשר רכב פרארי יוקרתי שלא זז (ארקיע) • ארקיע אמנם חוזרת להפעיל את קו אילת-נתב"ג אך נדמה שלחברה שהייתה סגורה במשך 272 ימים לא יהיה "דף חלק" מול קהל הצרכנים שלה

מיכל רז-חיימוביץ' 26/10/2020
קמפיין ויגן פרינדלי. תמימות דעים בקרב השופטים / צילום: עופר בן יהודה
ניתוח

מסר עם בשר: סוד ההצלחה של קמפיין ויגן פרינדלי

מדד הפרסומות המדוברות של "גלובס" תפס את השוק על התפר שבין הפרסום לחגים וגלישה לתוך הסגר השני • ואולם, בניגוד לעולמות התוכן והחדשות, השיחה על קמפיינים ברשת הייתה דלה יחסית • מי הצליחו בכל זאת לפצח את הקהל ולהביא לתוצאות?

ענת ביין-לובוביץ' 24/10/2020
מתוך הקמפיין של אייס / צילום: תום סיימון

קל לשדרג: אייס - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע

סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, אלי משולם: "הפרסומת בהשתתפות הזמר רותם כהן מטפסת אל ראש הטבלה לאחר שבועיים שבהם כבר הופיעה במדד" • 9 מיליון - הפרסומת האהובה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 22/10/2020
JoyTunes. גיוון קריאטיבי אינסופי / צילום: יוטיוב

בקצב הברנדפורמנס: JoyTunes הצליחה להגיע מיליוני משתמשים בלי הטלוויזיה

באפליקציית לימוד הנגינה JoyTunes בנו מותג על גלובלי והגיעו למיליוני משתמשים פעילים באמצעות מאות סרטוני וידאו בדיגיטל, ובלי דולר אחד ב-TV (בינתיים) • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים, מדור חדש 

איתמר בר 14/10/2020
Outfront Media. מסכים בתחתית הניעו לתיוגים בסטורי / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין

איך אדידס, Burberry ובחור אלמוני מניו יורק פיצחו את השיטה הקריאייטיבית

אדידס, Burberry ובחור אלמוני מניו יורק הצליחו לחבר בין עולם האינטרנט לזה הממשי ברחוב • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים 

לירון טמיר לוי 05/10/2020

טבלת הפרסומות השבועית: כל גל נושא מזכרת

גיאוקרטוגרפיה: גם השבוע הפרסומת של HOT בהשתתפות השחקנית גל גדות כובשת את פסגת הפרסומות הזכורות • הקמפיין של משרד הבריאות הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 01/10/2020
מתוך הפרסומת של נייקי / צילום: צילום מסך

שעת יצירה: איך הצליחה פרסומת אחת עם אפס ימי צילום להפוך לאייקונית

אפילו בלי יום צילום אחד, אלא באמצעות עריכה בלבד, הצליחו ב-NIKE לייצר סרטון שכולו יצירת אמנות אחת גדולה • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים 

רועי קורלנד 26/09/2020
ניתוח

יעקב התעורר: חיזוקו של הפרזנטור הנישתי וגדולתו של האסקפיזם הביתי

ניתוח הפרסומות המדוברות במדד החודשי של "גלובס" לאוגוסט מוכיח עד כמה רב כוחם של פרזנטורים לעורר שיח • וגם, האם הקמפיין השנוי במחלוקת של קסטרו הועיל לה או הזיק?

ענת ביין-לובוביץ' 11/09/2020
חנן בן ארי ויהודה לוי בקמפיין החדש לפלאפון / צילום: הערוץ הרשמי של פלאפון

דאבל ווינר: פלאפון - הפרסומת הזכורה וגם האהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: פלאפון 5G בכיכובם של חנן בן ארי ויהודה לוי הצליחה לעשות מה שלא עושות הרבה פרסומות • הקמפיין של מזרחי טפחות הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 10/09/2020
ישראל קטורזה כפרזנטור המסכות / צילום: לפ"ם

יולי-אוגוסט של קורונה: הפרסומות הציעו לנו תרבות אלטרנטיבית

נתוני מדד הפרסומות הזכורות והאהובות של גיאוקרטוגרפיה ו"גלובס" מאפשרים לראות כיצד התמודדו המפרסמים עם אתגרי התקופה בהיבטי חשיפה ואפקטיביות • גם בקיץ הזה חיפשנו את המזגן, וגם: משרד הבריאות משנה גישה •  אלי משולם, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מנתח

אלי משולם 04/09/2020
הבוזגלוס בקמפיין החדש של בזק / צילום: צילום מסך

גם השבוע: זוכרים את יעקב של בזק, ואוהבים להיות בריאים

בראש טבלת הזכורות מככבת משפחת בוגלו עם האינטרנט של בזק • הציבור מביע אהדה לבריאות

ענת ביין-לובוביץ' 03/09/2020

ההשקעה משתלמת: בזק אינטרנט - הקמפיין הזכור ביותר בשבוע החולף

הפרסומת לבזק אינטרנט בהשתתפות הבוזגלוס היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית •  משרד הבריאות – האהודה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 27/08/2020
דריק ננדי מה”צ’יפס” בסופרבול, 2020 / צילום: Charlie Riedel, Associated Press

CBS דורשת 5.5 מיליון דולר עבור פרסומת של 30 שניות בסופרבול

רשת הטלוויזיה גם תחייב את המפרסמים בסופרבול להופיע במהדורה המקוונת של המשחק, בעלות נוספת של כ־200 אלף דולר • לא מעט מפרסמים מנסים לצאת מהתחייבויות מוקדמות שלהם לקניית זמן פרסומת בסופרבול

רועי ברק 26/08/2020

   151617181920212223242526272829   

   נמצאו 974 כתבות   |   עמוד 22 מתוך 61