19 עבודות עלו לשלב הגמר בתחרות הפרסום גרנות

זאת מתוך 100 עבודות שהוגשו לתחרות • השיפוט של חלוקת הפסלים (זהב, כסף וארד) ייערך ביום שלישי, מספר שעות לפני חלוקתם

מירן פחמן, ממייסדי תחרות הפרסום גרנות / צילום: כפיר זיו
מירן פחמן, ממייסדי תחרות הפרסום גרנות / צילום: כפיר זיו

מתוך 100 עבודות שהוגשו לתחרות הפרסום העצמאית גרנות, בחר צוות השופטים לעלות 19 עבודות שיתמודדו ב-7 קטגוריות. 

העבודות מתחלקות בין המשרדים והלקוחות באופן הבא: שלוש עבודות של ענבר-מרחב G לדורקס ול-AM:PM; ארבע עבודות של ליאו ברנט לסמסונג, ליקב הרי גליל ולמלחמה באלימות נגד נשים; שתי עבודות של גליקמן-שמיר-סמסונוב עבור התו הסגול של תמיר ופתחון לב; שתי עבודות של דיבור עבור ויגן פרנדלי ועזר מציון; שתי עבודות של שמעוני לנט"ל ולאדי; עבודה של פרסום אברהם לגלובס; עבודה של לפ"מ למשרד הבריאות; עבודה של מנצ' לדור אלון; עבודה של סיטי מדיה להפועל באר שבע; עבודה של מאקו לליברה; ועבודה עצמאית של מכללת תל חי.

ההחלטה על העולים לגמר נעשתה בשלב זה על-ידי השופטים שהצביעו כמו בתחרויות בינלאומיות - אין ואאוט. השיפוט של חלוקת הפסלים (זהב, כסף וארד) ייערך ביום שלישי, מספר שעות לפני חלוקתם. השיפוט השני ייעשה באמצעות שיחה פתוחה ולאחריה הצבעה גלויה בין השופטים, שכולם אנשי פרסום בכירים שאינם נמנים עם משרדי הפרסום הגדולים.

תחרות הפרסום גרנות היא מיזם מסחרי, בבעלות הפרסומאים מירן פחמן וענת בן נתן. פחמן הוא הבעלים של סוכנות הקריאייטיב פונקט ומי שמפעיל את דף הפייסבוק "קריאייטיב פירסט", המונה כיום 8,000 חברים. בן נתן הייתה הבעלים של סוכנות הפרסום ג'ינג'ר. התחרות אמורה לשפוט עבודות פרסום ולאתר עבודות עם רעיון קריאטיבי יוצא דופן או פורץ דרך.