תקציב מדיה בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
יוניון תטפל בתקציב המדיה של פרויקט השוק הסיטונאי
בימים הקרובים צפוי לעלות קמפיין ראשון לפרויקט הנדל"ן בהשקעה של כ-6 מיליון שקל
  
 
גינדי השקעות בחרה בחברת המדיה מדיו; גיתם פרשה מהטיפול בקריאייטיב
גינדי השקעות ביקשה הצעות מחברות המדיה לפרויקט "גינדי סיטי" ■ רוב החברות סירבו לקחת חלק במהלך - למעט ישראל דיאמנט, מנכ"ל מרקיורי של ראובני-פרידן, שהתמודד באמצעות חברת מדיו שבבעלותו
  
 
אירוקה ממשיכה בשינויים: תקציב המדיה עובר ליוניון מדיה
על-פי יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של אירוקה ב-2009 עמד על 9.1 מיליון דולר במחירי מחירון ■ באחרונה פורסם כי איש הקריאייטיב דייויד אדלשטיין ינהל את תקציב הפרסום של הרשת
  
 
תקציב איי.די.איי עובר מיוניברסל מקאן ליוניון ולמדיה קום
מדובר בהישג טקטי לחברות המדיה של אדלר-חומסקי ושלמור-אבנון-עמיחי ■ איי.די.איי מחזיקה במותגים ביטוח ישיר, אישי ישיר ו-9 מיליון ■ ב-2009 עמד היקף הפרסום של הקבוצה על כ-10 מיליון דולר במחירים ריאליים
  
 
ברוקנר-נטע-יער יטפל בתקציב מותג המזון החדש של סנו
המותג, שייקרא "מאנה", יכלול כ-10 מוצרי מזון, בהם שקדי מרק וחטיפים, שיתחרו במותגים כגון ביסלי וכיפלי
  
 
MPG של יורו ישראל תטפל בתקציב המדיה הבינלאומי של קיה
החלק בתקציב עליו היה אחראי המשווק המקומי של קיה, חברת טלקאר, יישאר בידי זניט מדיה
  
 
תקציב הפרסום של נוקיה עשוי לעבור מגלר-נסיס ל-JWT ישראל
בנוסף נבחנת גם העברת תקציב רכש המדיה ממדיה קום של גלר-נסיס ואדלר-חומסקי לקראט מדיה 1 ■ השינויים נבחנים בעקבות השינוי בתקציב הפרסום העולמי של נוקיה ■ היקף התקציב: כ-9 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
קראט מדיה וואן פורשת ממכרז המדיה של רשת האופנה H&M
זניט מדיה ממשיכה בשלב זה להשתתף במכרז ותתמודד בשלב הבא מול חברת המדיה TMF
  
 
מסתמן: רק TMF וקראט ומדיה וואן יתמודדו על תקציב המדיה של רשת H&M
ככל הנראה, חברות המדיה יוניון, יוניברסל מקאן וזניט מדיה לא ייקחו חלק במכרז ■ במקביל מתקיים מכרז על תקציב הפרסום של רשת האופנה גאפ, בו משתתפים גיתם BBDO, גלר-נסיס ואדלר-חומסקי&ורשבסקי
  
 
מכינה את הקרקע: רשת האופנה H&M הוציאה למכרז את תקציב המדיה שלה
בסיבוב הראשון של המכרז השתתפו רוב חברות המדיה הגדולות - זניט מדיה, יוניון, קראט מדיה וואן ו-TMF ; הרשת השבדית לא תתקשר עם משרד פרסום ישראלי, וכל הקריאייטיב הפרסומי ייובא מחו"ל
  
 
זניט מדיה זכתה במכרז על תקציב המדיה של דן
על התקציב התמודדו גם חברות המדיה יוניברסל מקאן ו-TMF ; בשלב ראשון רוכשת החברה את המדיה לקמפיין החדש של דן בכיכובו של חיים יבין
  
 
IPG מחזקת אחיזתה ביוניליוור: מרקיורי תרכוש מדיה למותגי הדגנים והמרקים
מרקיורי של ראובני-פרידן זכתה בתקציב לטיפול ברכש המדיה של הדגנים והמרקים, שטופל בעבר ביונייטד ולאחרונה ביוניון של אורן יוניוב ; שאר תקציב המדיה של יוניליוור מטופל ביוניברסל מקאן - גם היא מקבוצת IPG
  
 
חברת המדיה מרקיורי זכתה בתקציב המדיה של בנק מזרחי-טפחות
ראובני-פרידן, הבעלים של מרקיורי, מטפל בתקציב הקריאייטיב של מזרחי-טפחות ; תקציב המדיה של הבנק נוהל עד עתה ע"י יונייטד ועמד ב-2008 עמד על כ-12.8 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
טופ מדיה וקראט מדיה וואן הצטרפו למכרז על תקציב המדיה של מזרחי-טפחות
תקציב המדיה של מזרחי-טפחות טופל עד כה ע"י יונייטד ; ב-2008 עמד היקף הפרסום של הבנק על כ-12.8 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 

<    1234   

   נמצאו 62 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988