תקציב פרסום בחדשות - עמוד 3

סוכן חדשות
 
סניף של סופר פארם / צילום: יח"צ
אחרי המכירה לג'ורג' חורש: מה יקרה לתקציב הפרסום של סופר-פארם?
סופר-פארם נחשבת לאחד משלושת המפרסמים הגדולים במשק: ב-2018 תקציב הפרסום שלה הסתכם בכ-45.7 מיליון שקל • החברה נחשבת למפרסמת נאמנה, והתקציב שלה מטופל כבר שנים רבות במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי
  
 
עדו הר-טוב, מנכ"ל קבוצת גיתם / צילום: יח"צ
גיתם יטפל בתקציב הפרסום של קבוצת התיירות דיזנהאוז
התקציב מוערך בכ-6 מיליון שקל בשנה • עד עתה הפעילות הפרסומית של קבוצת התיירות לא רוכזה במשרד פרסום גדול
  
 
קמפיין yes/ צילום:מסך
אחרי 16 שנה: תקציב הפרסום של yes עובר ממקאן לאדלר-חומסקי
זאת כחלק מההיערכות הכוללת של קבוצת בזק למקסם את פעילותן של החברות-הבנות בקבוצה
  
 
סער נעים יוסי לובטון, אמיר גיא ואילון זרמון/ צילום: איל יצהר
לומדים מיוניליוור ומשטראוס: בענף הפרסום מתחילים לרכז את התקציבים במקום אחד
אחרי שיוניליוור נפרדה מבאומן-בר-ריבנאי, ושטראוס בחרה בו על פני אדלר-חומסקי, עוד חברות שוקלות לצמצם את מערכי הפרסום שלהן, בדומה למגמה בעולם • "בדילמה שבין התמחות קיצונית וסיוט ניהולי לבין התייעלות וריכוז הכוח במשרד אחד - המפרסמים מעדיפים את ההתייעלות", אומרים לנו מומחים בשוק
  
 
אליקה מרחבי / צילום: יוסי צווקר
תקציב הפרסום של חברת הביטוח We-Sure עובר לזרמון גרופ
מספר חודשים לאחר מינויה למנכ"לית זרמון גרופ, המאמצים של אליקה מרחבי מתחילים לשאת פרי: תחת ניהולה גייס המשרד את תקציב הפרסום של חברת We-Sure בהיקף מוערך של כ-10 מיליון שקל
  
 
מילקי / צלם: אריאל ירוזלימסקי
אדלר-חומסקי מאבד את תקציב שטראוס לבאומן-בר-ריבנאי
שטראוס, המפרסמת הגדולה בישראל, מרכזת את תקציב הפרסום שלה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי • אדלר-חומסקי צפוי להפסיד תקציב של למעלה מ-50 מיליון שקל • תקציב המדיה יישאר בחברת יוניון
  
 
מלון ישרוטל ים המלח. מתוך אתר המלון
ישרוטל יוצאת למכרז על תקציב הפרסום והדיגיטל
תקציב הפרסום של רשת מלונות ישרוטל, שטופל קודם לכן באדלר-חומסקי, עומד על כ-8 מיליון שקל • עם משרדי הפרסום שעלו לשלב הגמר במכרז נמנים ענבר-מרחב G וליאו ברנט • אדלר-חומסקי צפויים להתמודד במכרז ולהילחם להשאיר את התקציב במשרד
  
 
חנות גולף / צילום: איל יצהר
פיצוי על אובדן תקציב קסטרו? מסתמן: תקציב הפרסום של גולף יעבור לראובני-פרידן
אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, תסתיים בקרוב ההתקשרות של גולף עם אדלר-חומסקי, והתקציב יועבר לטיפולו של ראובני-פרידן • כפי שנחשף ב"גלובס", לפני כחודשיים החליטו בקסטרו להפסיק את ההתקשרות עם ראובני-פרידן אחרי למעלה מ-20 שנה ולעבור לאדלר-חומסקי
  
 
אלפא רומיאו / צילום: יחצ
סמל"ת מרכזת את תקציב הפרסום במשרד LEAD
המשמעות היא שתקציבי הפרסום של המותגים פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט, בהיקף של כ-14 מיליון שקל בשנה - שטופלו עד כה במשרד הפרסום אדלר-חומסקי - יועברו ל-LEAD
  
 
הסניף שנרכש באילת, לשעבר סמארט-פארם/  צילום: שיר גולני
רשתות השיווק נכנסו לתחומים אסטרטגיים נוספים - וההשקעות בקטגוריות הפרסום השתנו
רוב חברות השיווק לא הורידו בתקציבי הפרסום שלהן, וחלקן דוגמת שופרסל אף הגדילו אותו משמעותית, אך ההשקעה מתחלקת בין יותר קטגוריות • כך, קטגוריית רשתות השיווק - הגדולה ביותר בשוק - מציגה ירידה של 11% בהוצאה לפרסום בשנה החולפת • דירוג המפרסמים לשנת 2018 של יפעת בקרת פרסום
  
 
אסף גורן / צילום: עמית שיסל
תקציב הפרסום של איסתא עובר מענבר-מרחב לאדלר-חומסקי
היקף תקציב הפרסום של חברת התיירות נאמד ב-5-6 מיליון שקל
  
 
זוג קשישים בבית אבות. הקו העליון של הסקלה / צילום: אתר רשת משען
תקציב הפרסום של משען עובר לגליקמן-שמיר-סמסונוב
תקציב רשת הדיור המוגן טופל קודם לכן בפרסום וילנאי • היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-8 מיליון שקל
  
 
לקסוס ES-300H / צילום: יח"צ
תקציב הפרסום של לקסוס עובר למשרד לעומק התודעה
התקציב, שמוערך בכ-10 מיליון שקל, טופל עד כה במשרד הפרסום JWT • תקציב מותג הרכב אופל, שנוהל ע"י לעומק התודעה, יוצא למכרז
  
 
אייל דרור  / צילום: סיוון פרג'
דרמה: שטראוס תעבור לעבוד מול משרד פרסום גדול מוביל
שטראוס, שהייתה המפרסמת הגדולה ביותר בישראל בשנת 2017, עוברת לעבוד מול משרד פרסום גדול מוביל ומוציאה את האפשרות למכרז בין באומן לאדלר חומסקי, במקביל אליהם יעבדו משרדים מתמחים קטנים • תמשיך במקביל לרכוש מדיה ביוניון ולהשתמש במשרדים מתמחים • היקף ההשקעה הריאלי של שטראוס בפרסום לשנת 2017 היה 125.7 מיליון שקל
  
 
רותם סלע, פרזנטורית קסטרו / צילום: שוקה כהן
סוף עידן: תקציב הפרסום של קסטרו עוזב את ראובני-פרידן
זאת אחרי כמעט 30 שנה • מסתמן: תקציב קסטרו יועבר לאדלר-חומסקי שמטפל בתקציב דלתא - החברה ממנה הגיעה סמנכ"ל השיווק החדשה של קסטרו, מור אבלגון
  
 
פרסום חוצות. / צילום: שלומי יוסף
"מחיר למשתכן הקפיאה גם את פרסום הנדל"ן"
תוכניות החילוץ של שרי האוצר הקודם יאיר לפיד ושר האוצר הנוכחי משה כחלון למשבר בענף הנדל"ן הכניסו את הפרסום בתחום לקיפאון • ברבעון האחרון המפרסמים מדווחים על עלייה בדרישה לפרסום, אבל יזמיות המגורים יצטרכו בקרוב לחזור להשקיע במיתוג ובבניית תדמית
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 922 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 58

צרו איתנו קשר *5988