תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 
קופת חולים כללית / צילום: בר אל

שירותי בריאות כללית יוצאת למכרז על תקציבי הפרסום והדיגיטל

היקף התקציב של שירותי בריאות כללית מוערך בלמעלה מ-10 מיליון שקל • הקופה מכוונת למשרדים גדולים בלבד ודורשת כתנאי סף לפחות שני תקציבים בהיקף של 25 מיליון שקל לשנה

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2020
יגאל ברקת / צילום: איל יצהר

יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של קבוצת זאפה

היקף התקציב עומד על כ-7 מיליון שקל • על התקציב התמודדו כשישה משרדים בסדרי גודל שונים, לרבות משרדי דיגיטל וסושיאל

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2020
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב

משרדי הפרסום הצביעו ברגליים: תקציב חברת החשמל נשאר באדלר-חומסקי

תקציב הפרסום של חברת החשמל הוא כ-15 מיליון שקל בשנה – היקף שאמור היה לגרום לכל משרדי הפרסום הגדולים לרצות להתמודד עליו • עם זאת, במשרדים חשו שבחברה הייתה העדפות לגבי זהות הזוכה – אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב – ולכן הם בחרו שלא להתמודד

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2020
גדעון עמיחי / צילום: יונתן בלום, גלובס

גדעון עמיחי יטפל בתקציב הפרסום של המותג SKYMAX

היות שמשרד הפרסום מקאן ת"א מחזיק בתקציב של MAX אבל גם בזה של אל על, הוחלט ב-MAX כי תקציב תת-המותג SKYMAX יטופל ב"משרד קטן בעל ניסיון של משרד גדול"

ענת ביין-לובוביץ' 14.01.2020
יוסי לובטון ועמית משיח / צילום: איל יצהר, גלובס

פרטנר כמשל: החיבור המפתיע למקאן מסמן את העתיד המטריד של חברות התקשורת

ההחלטה של פרטנר להעביר את תקציבי הפרסום שלה מקבוצת פובליסיס למקאן ת"א הגיעה בעיתוי מפתיע • כיצד ישפיע המהלך על המתחרות שנדרשות היום לבנות מותג, אבל ללא תקציבי העתק לו הן הורגלו בעבר?

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2020
איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר / צילום: תמר מצפי
פרטנר | בלעדי

אין פרטנר: תקציב פרטנר עובר מקבוצת פובליסיס לקבוצת מקאן

כפועל יוצא מכך תקציב הקריאייטיב יעזוב את משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, המטפל בו כמעט עשור, והמדיה תעזוב את זניט מדיה לאחר שנתיים של פעילות משותפת

ענת ביין-לובוביץ' 09.01.2020
מה יקרה לקמפיין של פרטנר / צילום מסך מתוך יוטיוב
סיכום 2019 | ניתוח

שנת מפנה? השינויים והמינויים החדשים של בכירי המשק יזעזעו את שוק הפרסום המנומנם

2020 מסתמנת כשנת מפנה בה יתרחש שינוי עם סבב תקציבים ב-3 קטגוריות: בנקאות, כרטיסי אשראי ותקשורת • השינויים יפעלו כמו דומינו, בין היתר בשל קשרים אישיים בין המנכ"לים החדשים ובשל הרגולציה המשתנה • "גלובס" מסכם את 2019 בפרסום - ומסתכן בתחזית מפוכחת

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2020
קק"ל / צילום: יחצ

בדרך לבית משפט? באומן דורשים לבטל זכיית אדלר חומסקי במכרז קק"ל

באומן-בר-ריבנאי התמודד מול אדלר-חומסקי בשלב הגמר של מכרז הפרסום של קרן קיימת לישראל, ונפסל בשל מה שהגדירו בקק"ל כ"טעות חריגה מהוראות המכרז" • כעת בבאומן מבקשים שימוע בעל-פה לפני הכרזה על הזוכה

ענת ביין-לובוביץ' 29.12.2019
שוקולדים של פררו רושה / צילום: Shutterstock

דנטסו ישראל זכתה במכרז על תקציב המדיה של פררו בשווי 20 מיליון שקל

על התקציב, שכולל את המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה, התמודדו בין היתר חברת המדיה TMF, המרכזת את פעילות המדיה של משרדי הפרסום מקבוצת אומניקום בישראל, וזניט מדיה מקבוצת פובליסיס

ענת ביין-לובוביץ' 23.12.2019
יריב נתי/ צילום:  רפאל מזרחי

יריב נתי יטפל בתקציב הפרסום של ארקיע בהיקף של כ-10 מיליון שקל

יוביל קו פרסום חדש שיעשה שימוש רחב במשפיענים ובמובילי רשת, תחת הסיסמה "לתפוס ארקיע"

ענת ביין-לובוביץ' 17.12.2019
מימין : ירון מרחב, בן סבר, אור גלייכר, חן ענבר, משרד פרסום ענבר מרחב G / צילום: איל יצהר, גלובס

ענבר-מרחב זכה בתקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה

על התקציב, בהיקף 5 מיליון שקל לשנה, התמודדו גם משרדי הפרסום אדלר-חומסקי ולעומק התודעה

 

 

ענת ביין-לובוביץ' 25.11.2019
מטוס בואינג 767, ארקיע / צילום: יואב יערי

ארקיע מפסיקה את ההתקשרות עם משרד הפרסום ליאו ברנט

כפי שנחשף ב"גלובס", ארקיע נכנסה בתקופה האחרונה למהלך של התייעלות, קיצוצים והפחתת שכר, כמו גם החלפת היו"ר • בשלב זה עדיין לא ברור האם ליאו ברנט יוחלף במשרד פרסום אחר או שיימצא פתרון אחר במטרה לייעל את ההוצאות

ענת ביין-לובוביץ' 25.11.2019
קופת חולים כללית / צילום: בר אל

הולכים על כל הקופ"ח: תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית בגובה כ-10 מיליון שקל - בדרך למכרז

מדובר באחד מתקציבי הפרסום האטרקטיביים בענף • בשונה ממכרזים קודמים, התקציב יכלול הפעם את האונליין ואת האוף-ליין של החברה כמקשה אחת

ענת ביין-לובוביץ' 19.11.2019
קק"ל / צילום: איל יצהר

אלו חמשת משרדי הפרסום שמתמודדים על תקציב קק"ל

ל"גלובס" נודע כי משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, בלנקו וגל-אורן עלו לשלב הסופי • לפי מסמכי המכרז, תקציב הפרסום של קק"ל עומד על 7 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 17.11.2019
אוניברסיטת בר אילן / צילום: איל יצהר

ברוקנר-יער זכה תקציב הפרסום של אוניברסיטת בר-אילן

המשרד יעבוד לצד משרד המיתוג "פירמה", שנבחר גם הוא בהליך מכרזי וכבר החל בעבודתו • היקף התקציב: כ-4 מיליון שקל לשנה

ענת ביין-לובוביץ' 06.11.2019
האוניברסיטה העברית / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

אגוזי אקדמיה: 11 מיליון שקל לפרסום ההשכלה הגבוהה מחפשים בית

לפחות בשלוש אוניברסיטאות (בר-אילן, הפתוחה והעברית) מתנהלים בימים אלה מכרזים לבחירת משרד פרסום • הדרישות שהציבו חושפת את השינוי העצום שעובר שוק ההשכלה הגבוהה באופן ההתנהלות התקשורתית ובקהלי היעד החדשים, וגם בבעיות המותגיות שלהן

ענת ביין-לובוביץ' 06.11.2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 948 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 60

צרו איתנו קשר *5988