LEAD

כתבות אחרונות

 
בריקמן | לפני כולם

LEAD, בריקמן ודה בריף עלו לגמר במכרז גאפ

משרדי הפרסום פובליסיס ישראל וליאו ברנט ישראל לא עלו לשלב הבא ■ בשנה החולפת עמד היקף תקציב הפרסום של גאפ על פחות ממיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 22.04.2013
OPEN | לפני כולם

פובליסיס, LEAD ו-OPEN - בין המתמודדים על תקציב גאפ

היקף תקציב הקריאייטיב של גאפ עמד ב-2012 על כ-600 אלף דולר במחירי מחירון ■ באחרונה נבחר יהושע TBWA לטפל בתקציב המדיה של המותג

ענת ביין-לובוביץ' 21.03.2013
פוגל אוגילבי | לפני כולם

בית בכפר בוחנת את העברת התקציב מזרמון לפוגל או LEAD

בשנים 2010-2011 פרסמה רשת הדיור המוגן בהיקף של כ-1.5 מיליון דולר לשנה במחירי מחירון ■ ברשת מכחישים כי בכוונתם להפסיק את ההתקשרות עם זרמון

ענת ביין-לובוביץ' 03.03.2013

אלי יצפאן יוביל את הקמפיין החדש של בנק יהב

את הקמפיין יצר משרד הפרסום LEAD, שזכה בתקציב בנק יהב לפני חודשיים

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2013

2012: משרדי הפרסום הגדולים רשמו ירידה של 9% בהיקף

יפעת בקרת פרסום: 3 משרדים התרסקו ב-2012, ומנגד משרדים כמו גליקמן ו-LEAD עלו בעשרות אחוזים ■ החמישייה הפותחת התחזקה יחסית לשאר השוק

ענת ביין-לובוביץ' 16.01.2013
מגה ספורט | לפני כולם

תקציב הפרסום של מגה ספורט עובר ל-LEAD

בשנת 2012 פרסמה הרשת בהיקף של 4.6 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2013
משרדי פרסום | לפני כולם

פרסום LEAD רכש את חברת Mobi ב-4 מיליון שקל

Mobi עוסקת בפרסום בסלולר וברשתות חברתיות ■ מנכ"ל LEAD, רמי יהודיחה: "הפרסום בסלולר הוא ענף פרסום עם פוטנציאל צמיחה מהגבוהים בעולם"

ענת ביין-לובוביץ' 19.12.2012
בנק אגוד | לפני כולם

משרד הפרסום LEAD זכה בתקציב בנק יהב

על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום ענבר-מרחב-ניסן ופוגל-אוגילבי ■ מתחילת 2012 פרסם בנק יהב בהיקף של כ-1.2 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 04.12.2012
מכשירי שמיעה | לפני כולם

משרד הפרסום LEAD יטפל בתקציב אודיו מדיק

המכרז נערך על קמפיין להשקת מותג של מכשירי שמיעה שאודיו מדיק מייבאת

ענת ביין-לובוביץ' 01.11.2012
אדלר חומסקי | לפני כולם

LEAD של אדלר-חומסקי זכה בתקציב הסוכנות היהודית

מתחילת השנה פרסמה הסוכנות היהודית בהיקף של 275 אלף דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 23.10.2012
אדלר חומסקי | לפני כולם

תקציב הפרסום של JDATE עובר למשרד LEAD

תקציב הפרסום של JDATE טופל במקאן-אריקסון מאז 2008 ■ ב-2011 עמד היקף הפרסום של החברה על 1.3 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 12.09.2012

"LEAD יהיה בעשירייה הראשונה של משרדי הפרסום תוך 3 שנים"

רמי יהודיחה, מנכ"ל ומבעלי משרד הפרסום LEAD, קטף באחרונה את התואר "משרד הפרסום הצומח ביותר במחצית 2012", אבל הוא מכוון הרבה יותר גבוה ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר מדוע חייבים להשביח את המשרד בטאלנטים יקרים

ענת ביין-לובוביץ' 23.07.2012
AIG | לפני כולם

אחרי 6 שנים: AIG נפרדת מהפרזנטור אבי קושניר

זאת בעקבות מעבר תקציב הפרסום של AIG מזרמון-גולדמן למשרד LEAD ■ ככל הנראה החברה לא תבחר פרזנטור אחר, והקו הפרסומי יהיה נטול דמות מובילה

ענת ביין-לובוביץ' 23.04.2012

הדור הבא: "גלובס" מסמן 3 משרדי פרסום קטנים שיפרצו השנה

אחרי שנים של קיפאון, ענף הפרסום עובר שינויים מהותיים: משרדים גדולים נחלשים, תקציבים משמעותיים מחליפים ידיים, והדור הצעיר מתחיל לתפוס את המושכות

ענת ביין-לובוביץ' 06.02.2012
AIG | לפני כולם

תקציב AIG יטופל ע"י LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי

במכרז על התקציב התמודדו גם ברוקנר-נטע-יער וראובני-פרידן ■ ב-2011 עמד תקציב AIG, שטופל ע"י זרמון-גולדמן, על כ-17.3 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2012
אדלר חומסקי | לפני כולם

תקציב הפרסום של בנק ירושלים יוצא למכרז

על התקציב, בהיקף של כ-5 מיליון שקל, מתמודדים משרדי הפרסום LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי, אשכנזי-זלצמן ושמעוני-פינקלשטיין-ברקי

ענת ביין-לובוביץ' 08.12.2011

   1234   

   נמצאו 57 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988