עפ"י יפעת בקרת פרסום, שווי פעילות התוכן השיווקי של בזק בתוכנית "האח הגדול", בה היא משמשת כנותנת חסות מרכזית, עמד על כ-1.1 מיליון שקל ■ במקום השני - התוכן השיווקי של רשת ZER4U בתוכנית "הרווק"
שלמה רודב יוצא לראשונה בגלוי נגד כניסת חברת החשמל לשוק התקשורת: "החברה לא מספקת חשמל לארונות התקשורת החדשים" ■ חברת החשמל: "אנחנו יוצאים מגדרנו כדי לתמוך בפרויקט השאפתני של בזק, שמחייב חיבור אלפי ארונות תקשורת לחשמל"
התעריפים דומים ועומדים על כ-100 שקל לחודש, כאשר לכך יש להוסיף תשלום של כ-60 שקל לספקית האינטרנט ■ המשמעות: התייקרות של כ-60% למי שגולש כיום במהירות 2.5 מגה ■ למי זה כדאי, והיכן השירות ישים?
רגע לפני שאתם קופצים לקנות רדיקלים חופשיים באפ-סטור הקרוב באמצעות גלישה ב-UFI, גם אם אין לכם מושג ירוק מה זה - "גלובס" מציג מורה נבוכים למושגים שהפרסומות מפמפמות שוב ושוב
התוכנית כוללת מעורבות של בזק בהפקה הטכנית, וברשות חוששים כי זוהי עבירה על תקנות איסור פרסום סמוי
בזק התחייבה להעביר את כל המידע למשרד התקשורת בנושא לוחות הזמנים לפריסת הרשת ■ ל"גלובס" נודע כי עקב ניסיונות ההתחמקות של החברה מהעברת המידע פנה המשרד ודרש ממנה פרוטוקולים של ישיבות דירקטוריון שעסקו ברשת ה-NGN
מדובר בתוכנית אקטואליה אינטראקטיבית בהגשת עמנואל רוזן, שתשודר מבית המרואיינים באמצעות רשת ה-NGN ■ בזק לא תשקיע כספים בתוכנית, אולם היא תספק לה את התשתית הטכנולוגית תמורת נראות על המסך
גוראון זכה בתואר בשל המהלך של בזק להרחבת השירותים בבית הלקוח, תחת הסיסמה "בזק - הכי טוב בבית"
בבזק הבינו שצריך ללכת על מספר מצומצם של שירותים - אבל בגדול ■ המהלך החדש שמציג סמנכ"ל השיווק רן גוראון לכיבוש שוק המחשבים הניידים מכניס את בזק לתחום ציוד הקצה ויוצר חיבור טוב יותר לעולם האינטרנט
חברת 013 נטוויז'ן הגישה תלונה רשמית לרשות ההגבלים העסקיים נגד בזק, בעקבות סירובה לשנות את מודל התמחור עבור שימוש ברשת הגישה שלה להעברת אינטרנט ללקוחות
הרולגטור מעכב את בזק בינלאומי - זה המחיר שהיא משלמת על שיוכה לקב' בזק
"המהלכים האסטרטגיים - בעיקר ברשת החדשה של פלאפון ובפריסת רשת ה-NGN, החלו להניב פירות ברבעון השלישי - ועוצמתם צפויה להתגבר" ■ מעדכנים מעלה מחירי היעד של סמייל ואינטרנט זהב
מנכ"ל HOT הרצל עוזר: לאחר הערכה מחודשת של מחירי הציוד התברר כי הסכום נמוך יותר, וככל שעובר הזמן הוא עוד הולך ויורד ■ HOT יכלה להשיג יתרון משמעותי ביותר אם היתה נכנסת לשדרוג הרשת מוקדם יותר
תמי 4, שהשיקה את בר המים המתקדם PRIMO, הגיעה למקום השני בדירוג עם השקעה של כ-1.62 מיליון שקל
לקוחות בזק יוכלו לבחור בין קצבי ה-NGN החדשים - 20,15,10 ו-30 מגה ■ ב-3 החודשים הראשונים התשלום יהיה זהה למחיר של המהירות בה הלקוח גולש, ולאחר מכן יתעדכן התשלום למחיר המחירון שגובה בזק
Twisted Fly: בקמפיין הוצג מוצר בשם בייבידה לשטיפת ישבנו של התינוק, ועיקר השיחה היתה סביב התלבטות הגולשים האם מדובר בבדיחה או במוצר אמיתי