TMF

כתבות אחרונות

 

מכינה את הקרקע: רשת האופנה H&M הוציאה למכרז את תקציב המדיה שלה

בסיבוב הראשון של המכרז השתתפו רוב חברות המדיה הגדולות - זניט מדיה, יוניון, קראט מדיה וואן ו-TMF ; הרשת השבדית לא תתקשר עם משרד פרסום ישראלי, וכל הקריאייטיב הפרסומי ייובא מחו"ל

ענת ביין-לובוביץ' 04.05.2009

זניט מדיה זכתה במכרז על תקציב המדיה של דן

על התקציב התמודדו גם חברות המדיה יוניברסל מקאן ו-TMF ; בשלב ראשון רוכשת החברה את המדיה לקמפיין החדש של דן בכיכובו של חיים יבין

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2009

ירידה בביקושים לזמן אוויר לפרסום בחג הפסח בהשוואה לשנים קודמות

להערכת בכירים בענף, בשלב זה יש ביקושים לכ-80%-90% מזמן הפרסום במסך - בניגוד לשנים קודמות בהן היתה תפוסה של למעלה מ-100% ; למרות המיתון - זכייניות ערוצים 2 ו-10 שומרות על מדיניות מחיר קשוחה

ענת ביין-לובוביץ' 12.03.2009

תקציב המדיה של ווינסטון וקאמל עובר ליהושע TBWA

היקף תקציב המדיה של מותגי הסיגריות עומד על כ-4 מיליון שקל ; טופל עד כה בקראט מדיה ואן

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 23.09.2008

מסימני המיתון? ביקושים נמוכים לזמן אוויר לפרסום בטלוויזיה המסחרית לקראת החגים

בענף מעריכים כי היקף ההוצאה לפרסום תצטמצם במחצית השנייה של 2008 בכ-8%-10% ; ורד ויזל-ברכה, מנכ"ל חברת המדיה מיוז: "השנה לא יהיה טרום-חג מסורתי במדיה, והווליום בפרסום יהיה חלש יותר"

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2008

   1234   

   נמצאו 53 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988