זרועות ברקן חתמה הסכם ייצוא בכ-5 מ' ד'

לאחרונה השקיעה החברה כמיליון דולר ב-10 מוצרים חדשים, ו-500 אלף שקל במיתוג

חברת "זרועות ברקן" - המייצרת ומשווקת מערכות לנשיאת מכשירי אלקטרוניקה בידורית, השיקה לאחרונה קו של 10 מוצרים חדשים למסכים דקים, LCD ופלזמה, בהשקעה של כמיליון דולר. זרועות ברקן חתמה על עסקאות ייצוא של קו המוצרים החדש עם רשתות חשמל ו- DIY בקנדה, גרמניה, ספרד, פורטוגל ותורכיה, בהיקף כולל של כ-5 מיליון דולר.

סדרת הזרועות החדשה משלבת טכנולוגיות מעולם הרכב.

כך למשל, נעשה שימוש ברפידות חיכוך (ברקסים) לצורך הטיה מדויקת של המסך. זרועות ברקן תחשוף לראשונה בתערוכת IFA לאלקטרוניקה בידורית, שתתקיים בתאריכים בשבוע הבא בברלין, פיתוח של זרוע למסך פלזמה המותאם לגודל מסך של עד "65 ומשקל נשיאה מקסימאלי של 85 ק"ג.

מנכ"ל החברה, ליאור ברקן, מציין שעיקר הפעילות העסקית של החברה, למעלה מ- 80%, מתנהלת בשווקי אירופה וארה"ב. הוא צופה גידול של כ- 50% בהיקף הייצוא עד סוף שנת 2006, לאור המגמה ההולכת וגוברת של החלפת הטלוויזיה המסורתית במסך דק.

"זרועות ברקן" השלימה לאחרונה מהלך שיווקי להשקת זהות מותגית חדשה, במטרה להפוך למותג עולמי. במהלך שלווה על ידי משרד יועצי המיתוג והעיצוב - neogroup של המעצב פיליפ בולקייה, הושקעו למעלה מ-500 אלף דולר.

הבטחת המותג שנבחרה היא "חוויית הצפייה המושלמת". כל האמצעים השיווקיים, הלוגו, נקודות המכירה, אריזות המוצרים ואתר האינטרנט הותאמו למסר החדש. "הפסקנו לדבר 'פונקציונאלית' והתחלנו להתבטא 'עיצובית'", אומר ברקן.

לחברה, המעסיקה 120 עובדים, היקף מכירות שנתי של כ-13 מיליון דולר. *