פשרה: מיכאל תבור ירכוש את מניותיו של אודי אלוני בדיבידנד השקעות לפי שווי חברה של 205 אלף ש'

על-פי הפשרה, אלוני יעביר את כל מניותיו בדיבידנד השקעות לתבור, יוותר על זכויותיו בניהול החברה ויעביר לתבור זכויות אלה

מיכאל תבור ירכוש את אחזקותיו של אודי אלוני בחברת דיבידנד השקעות. כך נקבע בהסכם פשרה בין הצדדים שקיבל תוקף של פסק דין בבית המשפט המחוזי בת"א.

תבור ואלוני הקימו את חברת דיבידנד השקעות והם מחזיקים בחלקים שווים במניותיה. בין הצדדים התגלעו מחלוקות שונות, ותבור הגיש נגד אלוני תביעה לבית המשפט בסך 250 אלף שקל ובקשה לסעדים זמניים.

על-פי הפשרה, יעביר אלוני את כל מניותיו בדיבידנד לתבור, יוותר על זכויותיו בניהול החברה ויעביר לתבור זכויות אלה. אלוני גם התחייב ישלח לכל לקוחותיו בדיבידנד מכתב לפיו הוא מפסיק את פעילותו בחברה ומעביר את הטיפול בתיקיהם לידיו של תבור. אלוני גם לא יפנה ללקוחות החברה בכל עניין הקשור לחברה כל עוד הם לקוחותיה.

עוד נקבע, כי אלוני יהיה רשאי לשמור על מערכת יחסים עם הלקוחות איתם יש לו יחסים חברתיים, מבלי שהדבר ייחשב כהפרת הסכם מצידו. כמו כן אלוני לא ייכנס למשרדי קבוצת תבור לרבות משרדי דיבידנד ללא קבלת רשותו של תבור ובתיאום עימו.

דיבידנד תשלם לאלוני במעמד חתימת ההסכם סך של 16 אלף שקל בגין שכר לרבות פיצויי פיטורין ותשלומים סוציאליים נילווים. תמורת מניותיו של אלוני בדיבידנד ישלם לו תבור 102,600 שקל. מתוך סכום זה יקבל אלוני 50 אלף שקל על-ידי העברת הבעלות ברכב מסוג פולו לבעלותו של אלוני.

סך של 32 אלף שקל נוספים ישולם לאלוני במעמד החתימה על ההסכם וסך של 20 אלף שקל יופקדו בנאמנות אצל עו"ד עד ינואר 2006 להבטחת קיום חיוביו של אלוני בהסכם.

הצדדים הגיעו עוד להסכמה לפיה אם במהלך השנה הקרובה יימכרו אחזקותיה של דיבידנד או חלק מהם למי מהגורמים עימם ניהל אלוני מו"מ ובשווי חברה העולה על השווי המשתקף במחיר שקיבל אלוני בעבור מניותיו, ישלם תבור לאלוני את הפרש השווי למניות שמכר לו אלוני.

הצדדים סיכמו כי שווי החברה על פי ההסכם ביניהם נאמד ב-205 אלף שקל, וכי הם יוציאו הודעה משותפת לעיתונות לפיה הסכסוך ביניהם הסתיים ברוח טובה. (ת.א 2373/05).