ערוץ הספורט מעלה רצועת תוכניות יומית חדשה

"רחבת החמש" תשודר בערוץ 5 בהנחיית יעל בן-דב, הרכש החדש של הערוץ

ערוץ הספורט משדרג: הבוקר (ב') הודיע ערוץ הספורט (ערוץ 5), המשווק במסגרת חבילת הבסיס בשידורי הכבלים והלוויין, על השקת רצועת תוכניות יומית חדשה בפריים-טיים תחת השם "רחבת החמש". הרצועה תחל בכל יום בשעה 18:55 בהנחיית יעל בן-דב, רכש חדש של ערוץ הספורט.

אבי בר, מנכ"ל הערוץ, אמר היום: "אני משוכנע כי שנת 2006 תהווה קפיצת מדרגה משמעותית בהגשמת החזון שלנו, להפוך מערוץ טלוויזיה לגוף תקשורת אשר פוגש את הקהל שלו בכל מקום בו הוא נמצא. ספורט 5 המחודש והרענן המעניק חבילת ספורט טלוויזיונית שלמה לצידו של ערוץ ספורט 5 פלוס, אריזה גרפית, סיפורים אנושיים וז'אנרים חדשים, בנוסף לאתר אינטרנט משודרג הינם נדבך מהותי בהגשמת החזון".

כאמור, ערוץ הספורט מפעיל שני ערוצי טלוויזיה, ספורט 5 הניתן חינם ללקוחות הכבלים והלוויין במסגרת חבילת הבסיס, וספורט 5 פלוס, אשר מונה כיום על-פי דיווחי הערוץ כ-600 אלף מנויים הנמנים על לקוחות הכבלים והלוויין, אשר משלמים מידי חודש דמי מנוי חודשיים בעבור הערוץ.

במסגרת השינויים בערוץ, מהדורת חדשות הספורט תשודר מידי ערב בשעה 19:00. בימי ראשון ינחה ניב רסקין את "ערב הכדורסל של ישראל", במסגרתו ישודר משחק הכדורסל המרכזי בשידור ישיר. בימי שני יארח באולפן דני ענבר אנשי ספורט בתוכניתו "אחד על אחד". בימי שלישי תשודר תוכנית הסאטירה "פקקים" בהנחיית שמואל וילוז'ני, ובימי רביעי ישודר המגזין "בגלל הרוח" בהנחיית מירי נבו. בימי חמישי תשודר תוכנית הכדורסל "חמישיות" עם עופר שלח, אביב לביא ועודד קטש.

למרות שעיקר השינויים יתרחשו בספורט 5, גם בספורט 5 פלוס צפויים במהלך השנה הקרובה לעלות לשידור מספר תוכניות חדשות ובהן מרוצי פורמולה 1, שזכויות השידור שלהם נרכשו לאחרונה על-ידי הערוץ, מגזין רכב חדש בהנחיית אלי אילדיס יעלה גם הוא במהלך חודש מארס, וכן תוכנית האירוח של דייגו מראדונה תעלה לאוויר החל מחודש מארס בימי שבת. כמו כן הערוץ עסוק בימים אלה בהפקת סדרת ריאליטי חדשה שמטרתה בחירת הכדורגלן הבא המתוכננת גם היא לעלות לאוויר במארס הקרוב.