ההפתעה של מכבי ת"א: החתימה 3 זרים

טון קאנן ביקש, טון קאנן קיבל. המאמן ההולנדי של מכבי ת"א דרש לחזק את הקבוצה, היום (ה') זה גם קרה. החלוץ הגרוזיני, גיורגי דמיטרדזה, חתם הבוקר במכבי ת"א על חוזה עד לסיום העונה. מיד אחר-כך הפתיעה מכבי כשהחתימה את הנרי אקינאווה. החלוץ שנבחן במכבי פ"ת ולא הרשים, חתם דווקא אצל קאנן.

זה לא הספיק לקאנן ובהמשך היום החתימה הקבוצה גם את הקשר האלבני אלווין בקירי, שנחת אתמול בישראל. הקבוצה תוכל לרשום את מקינאווה והוא יוכל לשחק בשורותיה רק אם יגיע טופס השחרור הבינלאומי שלו. כזכור, מקינאווה שיחק בגביע הטוטו במדי מכבי פ"ת ולא הרשים את הלוזונים.

השלושה צפויים ליטול חלק כבר במשחקה הקרוב של מכבי תל-אביב בשבת מול מכבי נתניה. לאחר ששחקני הקבוצה בילו אמש במשותף במסעדת פאפאגיו ובפאב הוחלט שלא לקיים אימון בוקר ולקיים אימון אחד בצהריים. מלבד אייל ברקוביץ' החולה וג'ובאני רוסו שהיה באירוע משפחתי, הפגינו כל הצהובים נוכחות במסעדה השייכת לאבי נמני, כולל האלבני אלווין בקירי והגרוזיני גיורגי דמיטרדזה.

"מדי פעם יש לנו ערבים חברתיים כאלה והפעם יוצא שאני מזמין", אמר נמני - "קבוצת כדורגל זה כמו משפחה ומאוד חשוב שיהיו ערבים מהסוג הזה".

השחקנים נהנו מהרבה בשר, הרבה שומן וכמובן - הרבה כולסטרול. המאמן טון קאנן דווקא לא התרגש. ההולנדי הסביר: "עכשיו בחורף הגוף מפרק יותר שומן אז זה בסדר לאכול מאכלים יותר שומנים".