לקראת ביקור שרון סטון בישראל, נורית נובל קוסמטיקס, המשווקת את מוצרי דיור בישראל, מקדימה את הקמפיין הראשון בכיכובה של שרון סטון לתכשיר האנטי אייג'ינג של דיור CAPTURE TOTAL.
סטון (48) נבחרה לפנים של דיור, והיא תככב במודעות ובסרטים למוצרי ה-ANTI AIGING של החברה.
הקמפיין בכיכובה של סטון, בהשקעה של 300 אלף שקל, יעלה בשילוט חוצות ובעיתונים, תחת הסיסמה "יותר יפה היום משהייתי בגיל 20".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.