עו"ד דורון כהן: אני תיווכתי בין דנקנר לבוימלגרין בעיסקת מכירת אזורים

רוני מאנה: אני היחיד שתיווך בעיסקה; בוימלגרין רכש את השליטה בחברה תמורת 320 מיליון דולר

עו"ד דורון כהן, שהיה שותפו של יו"ר אי.די.בי, נוחי דנקנר, במשרד עוה"ד דנקר, לוסקי, טוען כי הוא היה המתווך בעיסקת אזורים.

בעסקת אזורים, רכש שעיה בוימלגרין את השליטה בחברה מידי נוחי דנקנר, תמורת 320 מיליון דולר. על-פי הפירסומים, מי שתיווך בעיסקה היה, רוני מאנה, הצפוי לקבל דמי תיווך בגובה של מיליוני דולרים.

כהן טוען, כי הוא היה זה שיזם את העיסקה ובנה אותה. כהן עזב את משרד עוה"ד דנקנר-לוסקי, וכיום הוא פועל כעורך דין עצמאי בתחום הנדל"ן.

לדברי כהן, הוא מכיר את בוימלגרין דרך ידיד משותף, וחיבר בינו לבין דנקנר. באותה עת, לטענתו, דנקנר לא הכיר כלל את שמו של בוימלגרין והאחרון לא שמע כלל על אזורים.

בינואר 2005, לדבריו, נערכה פגישה משותפת, ובה החלה להיבנות העיסקה.

לדברי כהן, "כל ייזום העיסקה והבנייה שלה היה דרכי. אני משוכנע שכולם יעמדו בהסכמים ושאני אקבל את שלי". לדברי כהן, ההסכם עימו ברור.

לעומתו, טוען מאנה כי הוא היחיד שתיווך בעיסקה. לדבריו, "אני יצאתי, עשיתי, באתי, נסעתי ללונדון, נתתי. אני הכל. לא פגישה אחת, לא יום אחד, לא שעה.

"היתה פגישה בבית מלון. גם החדרנית וגם זה שעשה את הקפה וזה שעשה את הסנדווויצים, יכולים להגיד שמגיע להם כסף. אנחנו הולכים לשלם לכולם", אמר.

"אני הייתי הגורם היעיל, הפעיל. אני יצרתי, עשיתי, הבאתי, שכנעתי, הייתי במשברים. נסעתי, חזרתי. אם יש לו בעיה, שיתבע, ואם ירצו לשלם לו,

בכיף", הוסיף מאנה.

גורמים בשוק הנדל"ן אומרים, כי את דמי התיווך אמור לשלם הרוכש בוימלגרין, בלי השתתפות המוכר.