גב-ים מכרה לאוסיף חלק מזכויותיה על קרקע בר"ג עליה עתידים לקום שני מבני מגורים

תמורת הרכישה נקבעה על 38.2 מיליון שקל והרווח של גב-ים מהעסקה צפוי להסתכם ב-15 מיליון שקל * בפרויקט יבנו 145 יחידות דיור

חברת גב-ים, מקבוצת נכסים ובנין שבשליטת נוחי דנקנר, מכרה את זכויותיה בחלק ממקרקעין (50%), ברמת-גן, לחברה בת מקבוצת אוסיף . כך דיווחה היום נכסים ובנין.

תמורת הרכישה נקבעה על 38.2 מיליון שקל, כשעם השלמת העסקה צפויה גב-ים לרשום רווח נקי של כ-15.5 מיליון שקל. נכסים ובנין תרשום בעקבות העסקה רווח נקי של 11 מיליון שקל.

על שטח המקרקעין ברמת-גן עתידים לקום שני מבני מגורים, שיכללו 145 יחידות דיור. כמו כן הגישו החברות בקשה לאישור בניית 23 יחידות דיור נוספות בפרויקט. במידה ויתקבל האישור, צפויה גב-ים לקבל תמורה נוספת בסך 4.9 מיליון שקל.

בתחילת השבוע, רכשה גב ים, את בית אפק טק בראש העין, תמורת 51.3 מיליון שקל. גב ים רכשה את בניין המשרדים, 17,700 מ"ר ברוטו, מידי היזם והקבלן אורי דורי וחברת אכד ציוד ונכסים. העסקה משקפת תשואה של 8.3%.

דפנה הר-לב, מנכ"ל אוסיף, אמרה היום, כי "מדובר בהמשך שיתוף פעולה פורה בין קבוצת אביב אוסיף וקבוצת נכסים ובנין אשר החל בכניסת חב' גב-ים לפרויקט אביב בכרמל הכולל כ-1000 יח"ד ו-5000 מ"ר מסחר".

עוד הוסיפה הר-לב, כי מדובר בהמשך מימוש אסטרטגיה של קבוצת אביב אוסיף להגדלת פעילות הקבוצה בתחום הנדל"ן למגורים באזורי ביקוש.

סגי איתן, מנכ"ל נכסים ובנין, אמרה היום, כי "העסקה מהווה נדבך נוסף בשיתוף הפעולה בין קבוצת נכסים לבין קבוצת אביב אוסיף. בכוונת הצדדים לבחון בעתיד פרוייקטים ומיזמים משותפים".