גב ים מקבוצת נכסים ובנין תקים את מגדל מת"ם 3 בחיפה בשטח של 14,500 מ"ר; תשקיע כ-50 מיליון שקל

מגדל מת"ם 3 הינו המגדל השלישי מבין ארבעה מגדלים חדישים וייחודיים המתוכננים במתחם מגדלי מת"ם

חברת גב ים , מקבוצת נכסים ובנין , מרחיבה את פארק מת"ם בחיפה. החברה מקימה בימים אלו את מגדל מת"ם 3 בשטח כולל של כ-14,500 מ"ר בהשקעה של 50 מיליון שקל.

מגדל מת"ם 3 הינו המגדל השלישי מבין ארבעה מגדלים חדישים וייחודיים המתוכננים במתחם מגדלי מת"ם. שני המגדלים הראשונים המשתרעים על שטח כולל של כ-22,500 מ"ר כבר מאוכלסים ע"י חברות כגון: אינטל, צים, האחים עופר, משרד עו"ד ומקצועות חופשיים נוספים.

מגדל מת"ם 3, המהווה המשך רציף למגדל מת"ם 2, הינו מבנה מודרני המחופה בשילובי זכוכית ובמשטחי אלומיניום מיוחדים. הנוף הנשקף מהבניין יאפשר לדיירים לעבוד מול נוף ים, מרחבי דשא והכרמל הירוק.

לדברי מנכ"ל חברת גב ים, חנן ניצן, "מגדל מת"ם 3 מציע גמישות בחלוקה ואופציה להתרחבות עתידית. כל קומה בבניין בנויה באופן המאפשר חלוקה ליחידות משנה והתרחבות עתידית של השוכרים, הפותרת חלק חשוב בהתלבטות החברה לגבי העתיד. כמו כן ניתן יהיה להתרחב עד לכ-4,000 מ"ר בקומה אחת, עם גמר בניית מגדל מתם 4, ובשלב זה עד כ-2,100 מ"ר בקומה. בנוסף, כולל המגדל חניון תת קרקעי בשטח של 9,000 מ"ר.

ניצן מוסיף, כי טווח מחירי השכירות במגדלי נאמד בכ-12.5-14 דולר למ"ר, תלוי בסטנדרט עבודות הפנים, וכן כי מועד אכלוס המגדל מתוכנן לקראת יולי 2007.

פארק מת"ם ממוקם במבואות הדרומיים של חיפה, על צומת תחבורה ראשי, בצמוד לכביש 2, לכביש 4 ולמנהרת הכרמל (העתידית), המחברת את הפארק אל יישובי הגליל והעמקים. הפארק ממוקם בסמוך למרכזי הסעה המונית כגון, תחנת הרכבת חוף הכרמל והתחנה המרכזית של אגד, ובסמוך למוקדי תרבות ופנאי מרכזיים.

הפארק הינו מרכז טכנולוגי ארצי ובינלאומי בו פועלות חברות בינלאומיות העוסקות במחקר ופיתוח ובטכנולוגיות מתקדמות. פארק מת"ם מהווה קמפוס סגור, המשתרע על שטח של כ-220 דונם, ומועסקים בו כ-8,000 איש. הפארק כולל מבנים בשטח של כ-210 אלף מ"ר המושכרים לכ-50 חברות היי-טק מובילות.

לדברי ניצן, "ייחודיותו של הפארק מתבטאת, בין היתר, באופן הניהול המרכזי שלו, באמצעות חברת שת"ם, שמניותיה מוחזקות בידי חברת מת"ם ודיירים בפארק. חברת שת"ם פועלת בתיאום מלא עם דיירי הפארק, והם שותפים להחלטות ולהכרעות בנוגע לנושאים שונים הקשורים לפארק".

ניצן מוסיף, כי ייחודיות נוספת של הפארק הינה אספקת מגוון שירותים רחב לדיירים בו הכוללת שירותי אנרגיה, מיזוג אויר, תקשורת, דואר, בנק, מרפאה, מערכת חינוך לילדי העובדים, שירותי הסעדה ובית קפה, מערך הסעות, שירותי גינון המטפחים את משטחי הדשא וגינוי הנוי, חניות רחבות ידיים, ניקיון, אבטחה ועוד. בפארק עתודות קרקע לבניה עתידית של למעלה מ-100 דונם.

חברת מת"ם הינה בבעלות משותפת של חברת גב-ים (50.1%), המנהלת את חברת מת"ם, והחברה הכלכלית לחיפה (49.9%), אשר בבעלות עיריית חיפה.