שגיא חמץ מונה לסמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי באידיאולוג'יק

יהיה אחראי במסגרת תפקידו על פיתוח עסקים חדשים כגון סלולר וטלוויזיה אינטראקטיבית, וידיאו אינטרנטי ועוד

שגיא חמץ, עד לאחרונה עורך מגזין "TheMarker", מונה לתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי באידיאולוג'יק. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על פיתוח עסקים חדשים כגון סלולר וטלוויזיה אינטראקטיבית, וידיאו אינטרנטי וכדומה.

ינון לנדנברג, מנכ"ל אידיאולוג'יק מסר כי הוא שמח מאוד על הצטרפותו של חמץ לחברה. "חמץ הוא גורם מוערך מאוד בענף האינטרנט הישראלי ומאחוריו ניסיון רב בתחום המדיה ובעולם התוכן. האינטרנט הוא המדיום היחידי היום בעולם שעתידו ודאי הרבה יותר מההווה בו הוא פועל ואנחנו עוסקים רבות בניסיון להבין ולעצב את העתיד הזה. אין לי ספק כי חמץ יתרום רבות לגיבוש החזון הזה ולבניית הדור הבא של אידיאולוגי'ק".

אידיאולוג'יק היא חברת האינטראקטיב הגדולה בישראל. החברה הוקמה ב-1999 על ידי ינון לנדנברג ודורון טל. בשנת 2002 רכשה סוכנות הפרסום העולמית פובליסיס 51% ממניות החברה. לפני חודשים ספורים, כחלק ממהלך ההתרחבות, פרש טל מניהול פעיל של החברה לטובת הקמת חברה אחות בתחום האינטרנט, הנקראת סאצ'י אינטראקטיב. מאז מנוהלת החברה על-ידי לנדנברג בלבד.

בין לקוחות אידיאולוג'יק נמנים החברה המרכזית למשקאות קלים, HP, אורנג', סמייל דלק מוטורס ועוד.