עו"ד נחמה סנה היתה מעורבת בשכירת חקירה פרטית נגד שוף במשרדה

כך עולה מהכרעת דין שניתנה בבית משפט השלום בעניינם של שני החוקרים הפרטיים אביטל למברסקי ויוסף עקיבא

יו"ר חברת נתיבי הגז הטבעי, עו"ד נחמה סנה, היתה מעורבת בשכירת שירותיה של בחורה, על-ידי חוקרים פרטיים, שתאסוף ראיות כנגד עורך דין שהיה שותף זוטר במשרדה.

כך עולה מהכרעת דין שניתנה בבית משפט השלום בעניינם של שני החוקרים הפרטיים, אביטל למברסקי ויוסף עקיבא. השניים נשכרו על ידי סנה ושותפה לשעבר למשרד עוה"ד, עו"ד עידו דינשטיין, בנו של נשיא אוניברסיטת ת"א לשעבר, פרופ' יורם דינשטיין, לחקור חשד כי עו"ד יגאל רבאילן, שהיה שותף זוטר במשרדם, עשה שימוש בסמים. שופט בית משפט השלום בתל-אביב, דניאל בארי, הרשיע את החוקרים הפרטיים בסחיטה ואיומים בפרשה זו.

על פי כתב האישום, החוקרים שכרו שירותיה של בחורה, שנשלחה לרבאילן כדי לדובב אותו לשוחח על שימוש בסמים. במפגש בינו לבין הבחורה, שהוקלט וצולם, הוא שאף שתי שאיפות מריחואנה, ואף אמר לה כי ניסה לעשן סמים בעבר. בתלונתו במשטרה, אמר רבאילן כי ניסה להרשים את הבחורה, והשופט קיבל את גירסתו.

לאחר סיום החקירה, נפגשו שני החוקרים הפרטיים עם רבאילן, ובמפגש איתו לחצו עליו להודות בשימוש בסמים, ואיימו כי אם לא יודה, ייפנו למשטרה וללשכת עורכי הדין.

השופט מציין כי בין רבאילן לבין סנה ודינשטיין התעורר סכסוך, והאחרונים ראו בחקירה מנוף אפשרי לסייע בידם באותו סכסוך. השופט קבע כי דבריו של רבאילן בנושא זה משקפים מה שהתרחש בצורה מדויקת.

במקביל לתיק הפלילי, מנהל רבאילן הליכים אזרחיים כנגד החוקרים הפרטיים וכנגד שותפיו לשעבר. רבאילן, המיוצג בידי עו"ד ברוך כצמן, תובע 5 מיליון שקל משני החוקרים הפרטיים.