הזמנת המשך בסך של כ-8 מיליון שקל לאופיר אופטרוניקה בארה"ב

ההזמנה הינה לרכיבים אופטיים המשולבים בפרויקט של מערכות ראיית לילה תרמיות * ללקוח קיימת אופציה להזמנות המשך, בסך של כ-18 מיליון שקל נוספים

חברת אופיר אופטרוניקה ממשיכה את המומנטום החיובי בעסקיה בארה"ב. החברה הודיעה היום כי חברת הבת שלה בארה"ב Ophir Optics קיבלה הזמנה מיצרן מוביל של מערכות ביטחוניות בארה"ב, בסך של כ-8 מיליון שקל.

ההזמנה הינה לרכיבים אופטיים המשולבים בפרויקט של מערכות ראיית לילה תרמיות באינפרא אדום של היצרן האמריקאי. ההזמנה מתוכננת להיות מסופקת במלואה עד סוף חודש אפריל 2007.

הזמנה זו באה בהמשך להזמנות קודמות מאותו לקוח. מדובר בהזמנות שסופקו או שיסופקו בחודשים הקרובים לפרויקט זה בהיקף של כ-10.7 מיליון שקל, עליהן דווח באוקטובר 2005.

כמו כן, ללקוח קיימת אופציה להזמנות המשך, בסך של כ-18 מיליון שקל נוספים, לשנים 2007-2008. הזמנה זו מתווספת להזמנה עבור פרויקט אחר בהיקף של כ-21 מיליון שקל.

ד"ר יעקב זרם, מנכ"ל אופיר מסר, כי "הזמנות ההמשך מלקוחותינו מעידות על האמון בטכנולוגיה המתקדמת ובמוצריה האיכותיים וכן ביכולות האספקה של החברה. רצף ההזמנות מחזק את מעמדנו בשוק הביטחוני האמריקאי שלו פוטנציאל רב. לאור התגובות החיוביות להן אנו זוכים מלקוחותינו, מתחזקת בנו ההערכה, כי מגמת הצמיחה תימשך ואנו ניטול בה חלק משמעותי."