פאנגאיה נדל"ן זכתה במכרז לרכישת 346 דונם קרקע להקמת כ-300 יחידות דיור בפולין

הקרקע ממוקמת בסירוצק שהינה עיירת נופש ציורית, השוכנת על גדות אגם וממוקמת מרחק של כ-37 ק"מ מוורשה

חברת פאנגאיה נדל"ן נכנסת גם לשוק הנדל"ן בפולין. פאנגאיה נדל"ן, הנשלטת על ידי אסף טוכמאייר, ברק רוזן, ורז נוימן, בעלי קבוצת קנדה-ישראל, זכתה במכרז שפרסמה הרשות המקומית לרכישת חטיבת קרקע בהיקף של 356 דונם בעיירה סירוצק, הסמוכה לוורשה, בירת פולין. פאנגאיה תשלם עבור הקרקע 6 מיליון שקל.

עם זאת, היא תידרש להשקיע סכומים נוספים בפיתוח, תכנון וחלוקת הקרקע בשנים הקרובות. סירוצק הינה עיירת נופש ציורית השוכנת על גדות אגם וממוקמת מרחק של כ-37 ק"מ צפונית לוורשה. חטיבת הקרקע מיועדת להקמת שכונת מגורים יוקרתית "GATED COMMUNITY", שתכלול כ-300 יח"ד לצד ספא, בריכת שחיה ועוד.

סמנכ"ל ושמאית הקבוצה מירב סגל, אמרה היום: "להערכתנו, השוק הפולני בכלל והערים המשניות בפרט, טומנים בחובם אפשרויות רבות והפוטנציאל באזור גדול. אנו בוחנים מספר עסקאות נוספות במקביל בפולין, תוך שימת דגש על עסקאות עם פוטנציאל השבחה גבוה".

סמנכ"ל פיתוח עסקי של קנדה-ישראל, ארז נבון, הוסיף: "אנו עוקבים כבר זמן רב אחר שוק הנדל"ן בפולין. לצורך כך, הקמנו מערך בפולין המקנה לנו יכולת לבחון עסקאות דרך משקפיהם של שחקנים מקומיים. הזכייה במכרז, מהווה נדבך נוסף בחדירה המאסיבית של הקבוצה למזרח אירופה, בבד בבד עם הפעילות הקיימת בגרמניה. בתוך כך בוחנת החברה מספר עסקאות גם בקרואטיה, רומניה ובולגריה".

פאנגאיה נדל"ן מקבוצת קנדה- ישראל, פועלת בתחומי היזמות והנדל"ן המניב בשווקים באירופה. החברה השלימה בהצלחה במאי האחרון הנפקת איגרות חוב וכתבי אופציה בהיקף של כ-85 מיליון שקל. חברת אקסלנס-נשואה משמשת כעושה שוק במניות ובאיגרות החוב של החברה.

קבוצת קנדה ישראל עוסקת באיתור, רכישה ושיווק של נדל"ן בישראל, צפון אמריקה ואירופה. בשנה האחרונה השלימה הקבוצה עסקאות ענק בהן, רכישת מתחם "קאנטרי גלילות", בית הספר האמריקאי בכפר שמריהו, חטיבת קרקע של כ-300 דונם בבית דגן ומגדל Tower W במתחם "פארק צמרת" בצפון ת"א.