ישפרו תבנה פאואר סנטר בחולון בהשקעה כוללת של 130 מיליון שקל

החברה רכשה הבוקר מידי חברת קירור ואספקה מגרש בשטח של 37 דונם המיועד למסחר באזור התעשייה תמורת 60 מיליון שקל

חברת ישפרו , מקבוצת נכסים ובנין של אי.די.בי אחזקות , תקים פאואר סנטר באזור התעשייה של העיר חולון. החברה רכשה הבוקר (ג') מידי חברת קירור ואספקה מגרש בשטח של 37 דונם המיועד למסחר באזור התעשייה תמורת 60 מיליון שקל.

ישפרו תבנה את המתחם המסחרי המתוכנן לכלול כ-20 אלף מ"ר, בהשקעה של 70 מיליון שקל נוספים.

לדברי מנכ"ל ישפרו יוסי פרייברון, "מיקום הקרקע באזור התעשייה של חולון ובסמוך לצירי תנועה ראשיים יהפכו את הפרויקט לאטרקטיבי במיוחד".

כיום, בנויים על הקרקע כ-12 אלף מ"ר של מחסני קירור וכ-4,000 מ"ר של שטחי מסחר המושכרים לחנות מזון ולמחסני קירור תמורת דמי שכירות שנתיים של כ-6 מיליון שקל.

חברת ישפרו היא חברה בת של חברה לנכסים ובנין מקבוצת אי.די.בי. החברה עוסקת בייזום, פיתוח, תכנון, הקמה והשכרה של מבני משרדים, תעשיה, אחסנה ומרכזים מסחריים. בבעלות ישפרו כ-160 אלף מ"ר נכסים מניבים המושכרים בהסכמי שכירות בלתי מוגנים לתעשייה, אחסון ולוגיסטיקה, למסחר, אולמות אירועים ובילוי ולמשרדים.

הנכסים ממוקמים בתל אביב, נתניה, קריית גת, חולון, באר-שבע, נס ציונה, מודיעין, יבנה ובאר-טוביה. תקופות השכירות מגוונות ונעות משנה ועד ל- 20 שנים בדמי שכירות צמודים למדד המחירים לצרכן. מנכ"ל חברת ישפרו הוא יוסי פרייברון, משרדי החברה ממוקמים בתל-אביב.