עובדים לשעבר בשירות הכבאות של איגוד ערים בני-ברק הואשמו במירמה והפרת אמונים

דב בייגל, מוטי גוז ושושנה זוהר מואשמים בעבירות שעניינן ניצול משאבי האיגוד ואמצעיו לצורכיהם האישיים

שלושה עובדים לשעבר בשירותי כבאות והצלה באיגוד ערים בני-ברק הואשמו בבית משפט השלום בת"א בעבירות של מירמה והפרת אמונים, שעניינן ניצול משאבי האיגוד ואמצעיו לצורכיהם האישיים.

הנאשמים הם: דב בייגל, ששימש כיו"ר איגוד ערים לשירותי כבאות והצלה מאזור בני-ברק; מוטי גוז, ששימש כמפקד שירותי הכבאות וההצלה באיגוד ערים בני-ברק; ושושנה זוהר, ששימשה כמזכירתו של גוז.

לפי כתב האישום, בשנים 2002 -2006, בהתאם לבקשתו של בייגל, רכשו גוז וזוהר שהיו תחת פיקודו, עשרות מוצרי חשמל מהחנות למוצרי חשמל שבבעלות אחיו של בייגל, לצורכי האיגוד. עוד נטען כי לבקשתו של בייגל ובהוראת גוז, ביצע שמעון רשקוב, מנהל המוסך באיגוד הערים, טיפולים שונים ברכביו הפרטיים של בייגל. כמו כן, בהזדמנויות רבות הסיעו עובדי תחנת הכיבוי את בני משפחתו של בייגל לצרכיהם הפרטיים תוך שימוש ברכבי האיגוד.

בייגל מואשם גם בעבירה של הדחה בחקירה באמצעות איום והפחדה בכך שהדיח את כבאי התחנה לבל ישתפו פעולה בחקירה. עוד נטען כי גוז אישר לעובדי האיגוד לעשות שימוש בטלפון סלולרי השייך לאיגוד בעת שהותם בנסיעות פרטיות מחו"ל.

שושנה זוהר מואשמת שהחביאה את תיק הביקורת של המוסך לפחחות רכב בבני-ברק שבבעלות אחיה, במטרה שלא יערכו עוד ביקורות לקיומם של אמצעי כיבוי אש כנדרש. (ת.פ. 7732/06).