אורתם-סהר תבנה פרויקט של 120 יח"ד במתחם 'עיר ימים' בנתניה בהיקף של 80 מיליון שקל

אורתם-סהר תקים את הפרויקט, שיכלול מגדל בגובה של 21 קומות, באמצעות מליבו בנייה, וזאת לאחר שזכתה במכרז שפרסמה דלק נדל"ן

מליבו בנייה, מקבוצת אורתם-סהר, תבצע פרויקט מגורים של 120 יח"ד עבור דלק נדל"ן במתחם 'עיר ימים' בנתניה. היקף ביצוע העבודות מסתכם בכ-80 מיליון שקל. אורתם-סהר תקים את הפרויקט, שיכלול מגדל בגובה של 21 קומות, באמצעות חברת הבת מליבו בנייה, וזאת לאחר שזכתה בימים אלה במכרז שפרסמה דלק נדל"ן.

אורתם-סהר הוקמה בשנת 1999 והיא מתמחה בביצוע פרויקטים מורכבים של בנייה בתחום ההנדסה האזרחית. בשנת 2006 רכשה אורתם-סהר את עסקי הבנייה של קבוצת מליבו ישראל, ומאז החלה לפעול גם בתחום הבנייה למגורים. החברה נמצאת בשליטת אמיר נחום, המכהן כמנכ"ל החברה.

לאורתם-סהר צבר הזמנות של כ-700 מיליון שקל, המיועד לביצוע במהלך השנתיים הקרובות. בשנה הקרובה, על פי הערכות, עשויה החברה לבצע עבודות בהיקף של למעלה מ-400 מיליון שקל, מה שיביא כמעט להכפלת היקפי פעילותה לעומת שנת 2005.

מדו"חות דוראה הבורסאית, המחזיקה כ-25% ממניות אורתם-סהר, עולה כי אורתם-סהר סיימה את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2006 עם צמיחה משמעותית בעסקיה, והציגה בתקופה זו הכנסות בסך של כ-180 מיליון שקל ורווח נקי של כ-9.2 מיליון שקל.

דוראה דיווחה לבורסה, כי אורתם-סהר החלה בתהליכים לביצוע הנפקה בבורסה של תל-אביב. על פי הערכות בשוק ההון, עשוי שווי החברה בהנפקה לנוע בין 250 ל-300 מיליון שקל.

הקבוצה מתמחה עקרונית בהקמת מרכזים לוגיסטיים, קמפוסים לאוניברסיטאות, בתי חולים מתחמי היי-טק, תחנות רכבת, מוזיאונים, תיאטראות ועוד. בין הפרוייקטים בהם מעורבת החברה: הקמת מבנים בבתי החולים בלינסון, תל-השומר וקפלן, המתחם הלוגיסטי של סולטן רדד והפקולטה להנדסה באוניברסיטת בר-אילן, מתחם C בנתב"ג, בנייני אם-סיסטמס בכפר-סבא, הקמת חניון "הבימה" במרכז תל-אביב.

בתחום הבנייה למגורים בישראל מעורבת אורתם-סהר, באמצעות הפעילות שנרכשה ממליבו, בפרויקטים ברמת-גן ("מרום נווה"), פתח-תקוה ("אם המושבות"), תל-אביב ("כוכב הצפון), בית שמש, לוד ועוד. הפעילות במזרח אירופה מתרכזת כיום בפולין, ובין היתר החברה יוזמת פרויקט בעיר קרקוב באמצעות חברת אורתם-גירון, המשותפת לאורתם-סהר ולגירון.