חברת טמפו
משיקה, לראשונה בישראל, בירה לייט תחת המותג גולדסטאר. הבירה, גולדסטאר לייט, שפותחה במפעלי טמפו בנתניה, מכילה 29 קלוריות ו-4% אלכוהול ב-100 מ"ל. קהל המטרה של החברה הוא גברים בגילאי 28-34.
"גילאי 28-34 מוטרדים יותר מהכרס ויש להם גם מודעות יותר גבוהה לבריאות", אומר יואש בן-אליעזר, מנהל השיווק של טמפו.
לדבריו, בטווח הארוך יעד החברה הוא להגדיל את שוק הבירה המצוי בשנים האחרונות בסטגנציה. "בארה"ב הבירה הלייט מהווה 50% מנתח השוק. לנו יעדים גדולים לשנות את השוק בארץ אם כי בטווח הארוך מטרתנו להגדיל את שוק הבירה".
שוק הבירה הלבנה בישראל עמד על 398 מיליון שקל ב-2006. חברת טמפו מחזיקה באמצעות המותגים גולדסטאר, הייניקן ומכבי, ב-51.7% נתח שוק והחברה המרכזית מחזיקה ב-40.3% נתח שוק עם המותגים קרלסברג, טובורג גרד וטובורג גרין.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.