נחתמה עסקת העברת השליטה ברבד ליגאל אהובי: ישלם 41.8 מיליון דולר עבור 78.8% ממניות החברה

בשבוע שעבר פורסם ב"גלובס", כי רבד מקיימת מו"מ למכירת השליטה וביום חמישי זינקה המניה בכ-15% לאחר שדלף כי אהובי הוא הרוכש * מניית החברה זינקה 194% ב-12 החודשים האחרונים

חברת רבד אישרה הבוקר את הפירסומים על משא ומתן עם יגאל אהובי למכירת השליטה בחברה. רבד הודיעה על סגירת העסקה תמורת 41.76 מיליון דולר. על המו"מ פורסם לראשונה ב"גלובס" בסוף השבוע האחרון.

רבד מסרה הבוקר כי נחתם הסכם בעלי השליטה בחברה אבי גרין וסיגל סגל לפרתם, חברת אחזקות בשליטת יגאל אהובי. בעלי השליטה הנוכחיים הסכימו למכור אחזקותיהם בחברה העומדת על סך של 78.8% מהון המניות תמורת הסכום המשקף לחברה שווי של 53 מיליון דולר.

השלמת העסקה האמורה תתבצע, על פי ההסכם, ב-20 בחודש הנוכחי, כאשר לפי ההסכם אהובי יהיה רשאי לדחות את מועד ההשלמה עד ל-12 במארס.

יגאל אהובי הוא יזם נדל"ן ישראלי שעד לאחרונה פעל בעיקר בחו"ל. הוא ידוע בעיקר בשל עיסקאת הענק לרכישת בתי המלון של רשת הילטון בלונדון בה שיתף גם את החברות הישראליות דלק נדל"ן, אלקטרה נדל"ן והפניקס. כעת עם רכישת החברה נכנס למעשה אהובי לבורסה בת"א.

רבד הודיעה כבר לפני שבועיים על קיום משא ומתן למכירת השליטה החברה. ביום חמישי זינקה המניה בכ-15%, בשל דליפת זהות הרוכש. ב-12 החודשים האחרונים זינק שווייה של רבד ב-194%.

רבד סיימה את תשעת החודשים הראשונים של 2006 עם הכנסות של 30 מיליון שקל ורווח נקי של 10 מיליון שקל. ה-FFO של החברה הסתכם בכ-8 מיליון שקל.

רבד