אלדן-טק שוב מחפשת הזדמנויות בברונקס: במו"מ לרכישת 14 בניינים תמורת 20 מיליון דולר

אם תצא העסקה לפועל, תחזיק החברה הבת האמריקאית ב-850 דירות ברובע הניו-יורקי * הבניינים מניבים שכר דירה שנתי של כ-2.6 מיליון דולר

חברת הנדל"ן אלדן-טק שבשליטת יוסף בודנשטיין, דיווחה היום כי החברה הבת האמריקאית, שלה אחזקות בה בשיעור של 80%, מנהלת מו"מ לרכישת 14 בניינים הכוללים 293 דירות למגורים ברובע ברונקס בניו-יורק תמורת כ-20 מיליון דולר, לפני עלויות רכישה נלוות.

החברה ציינה כי שיעור התפוסה הממוצע עומד על כ-95%, המניב שכר-דירה שנתי ברוטו של כ-2.6 מיליון דולר. ההערכה היא כי במהלך השנה הקרובה יבוצע איכלוס מלא של דירות המגורים, לאחר שיפוץ והשבחת הדירות הפנויות. בעקבות כך, צופה החברה כי תוכל לעלות את שכר הדירה בכפוך לכללי העלאת שכר הדירה המקבולים בניו-יורק, כך ששכר הדירה השנתי הכולל יעמוד על 2.9 מיליון דולר.

החברה הבת מתכוונת לממן את דירות המגורים באמצעות הלוואות מבנקים אמריקאים בשיעור של כ-80% משווי הרכישה לפני העלויות הנלוות. אלדן-טק תעמיד את יתרת המימון לידי החברה הבת. שכר הדירה השנתי שתניב החברה מבנייני המגורים לאחר החזר הריבית ועלויות התפעול יעמוד על 100 אלף דולר, או 360 אלף דולר לאחר ההשבחה הצפויה.

במידה ותצא העסקה לפועל, החברה הבת תחזיק ב-850 דירות מגורים ברובע ברונקס. נזכיר כי רק לפני חודשיים דיווחה החברה על רכישת 8 בניינים למגורים תמורת 24.2 מיליון דולר.