המרכז האקדמי רופין מעלה את קמפיין "המהנדל והים" לצורך מיצוב בית הספר למדעי הים והסביבה הימית ברופין, היחיד בישראל המעניק לבוגריו תואר.B.Sc במדעי הים והסביבה הימית. הקמפיין, הכולל טלוויזיה ואינטרנט, הופק באמצעות משרד הפרסום GPS בהשקעה של כמיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.