קנית ניהול מקבוצת עזריאלי השלימה גיוס אג"ח בהיקף 715 מיליון שקל

[לאתר אפיקים סולידיים] החברה דיווחה על ביקושים העולים על מיליארד שקל * דוד עזריאלי, יו"ר הקבוצה: "אמון המשקיעים בנו מתבטא היטב בהיקף הגיוס והתנאים שקיבלנו"

מנחם עינן, נשיא קבוצת עזריאלי, ויובל ברונשטיין סמנכ"ל הכספים של הקבוצה, השלימו היום את הנפקת האג"ח של קנית ניהול בהיקף של 715 מליון שקל בריבית שנתית של 4.8%. הביקושים להנפקה הסתכמו בלמעלה ממיליארד שקלים.

נזכיר כי קנית דיווחה על כוונות לגייס כ-600 מיליון שקל בלבד. האג"ח זכה לדירוג "AA" מצד חברת הדירוג מעלות, ולדירוג "Aa2" מחברת מדרוג.

קנית ניהול, המחזיקה קניון איילון ברמת-גן, בקניון מלחה בירושלים, קניון הנגב בבאר-שבע ועוד, מהווה חברה אחות לקנית השלום ומחזיקה בין השאר בשליטה (כ-64%) בחברת גרנית הכרמל. בגלובס דווח לראשונה כי עזריאלי מתכנן להצעיד את אימפריית הקניונים שלו להנפקה בבורסה בת"א - במהלך שבו מתוכנן איחוד שתי החברות, שתחזיק בכל הקניונים בקבוצה.

דוד עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי, אמר היום עם השלמת הגיוס: "אמון המשקיעים בנו מתבטא היטב בהיקף הגיוס והתנאים שקיבלנו. אנו מאמינים ביחסים דו-סטריים. המשקיעים שנתנו אמון בנו צריכים להיות סמוכים ובטוחים שנעמוד בהבטחות שלנו, כפי שהוכחנו כבר לאורך השנים"

מנחם עינן, נשיא קבוצת עזריאלי, אמר היום: "כספי ההנפקה יסייעו לנו בהטבה ושיפור תנאי מימון קיימים דבר שיוביל לפינוי מקורות נוספים להמשך פיתוח עסקיה של הקבוצה. אנו בהחלט שבעי רצון ששוק ההון הישראלי ואלה שהשקיעו בנו, מאמינים ביכולתנו להמשיך להרחיב ולפתח את עסקינו".