הכשרת הישוב מתרחבת בתחום המחסנים הלוגיסטיים: תרכוש 60% מחברה בקזחסטן לפי 13-20 מ' ד'

עופר נמרודי: בכוונת החברה לייעד סכומים ניכרים מתוך חצי מיליארד שקל שגויסו מהציבור בשנה האחרונה בפיתוח תחום המחסנים הלוגיסטיים באירופה

חברת הכשרת הישוב שבשליטת משפחת נמרודי הודיעה אתמול (ד') על הסכם ראשוני לרכישת 60% ממניות חברה בקזחסטן שבבעלותה שטחים לפעילות לוגיסטית לפי שווי של 12.75-20 מיליון דולר.

שני השטחים שבבעלות החברה הם 50 אלף מ"ר בעיר אלמה-אטה, המושכרים לפעילות מחסנים לוגיסטיים וכן מסוף למכולות מטען, וקרקעות בשטח 250 דונם בעיר הבירה אסטנה, המיועדות לבניית מחסנים לוגיסטיים בהיקף 50 אלף מ"ר ומסוף מכולות מטען.

הרכישה מהווה את הרחבת פעילותה של החברה בתחום המחסנים הלוגיסטיים, שאותה החלה בפולין לפני כ-5 שנים. במהלך שנים אלה הרחיבה החברה את שטחי המחסנים שרכשה בפולין ב-3 פארקים שונים לכ-1,271 דונם. בכך, לדבריה, היא מהווה את אחת מ-3 החברות הגדולות בתחום המחסנים הלוגיסטיים בפולין כולה, כשדמי השכירות השנתיים על בסיס חוזים חתומים מסתכמים בכ-44 מיליון שקל, והיקף ההכנסות הצפוי עם סיום הבנייה, בהנחה שכל הפרויקט יהיה מאוכלס, מוערך בכ-146 מיליון שקל.

יו"ר החברה, עופר נמרודי, אמר כי בכוונת החברה לייעד סכומים ניכרים מתוך חצי מיליארד שקל שגויסו מהציבור בשנה האחרונה, בפיתוח עסקיה בתחום המחסנים הלוגיסטיים במזרח אירופה ובאתרים אסטרטגיים נוספים באירופה. "אנו פועלים במסגרת קריטריונים ברורים, ובוררים רק את הנכסים הראויים ביותר שיצטרפו לתיק הנכסים המניבים העשיר של החברה" אמר נמרודי.