בעקבות פירוק משרד דנציגר-קלגסבלד: עו"ד איל שנהב מקים משרד חדש

המשרד יעסיק 12 עורכי דין * אמש פורסם כי עו"ד דורי קלגסבלד סוגר את משרד דנציגר-קלגסבלד ומקים משרד "ממוקד ליטיגציה"

עו"ד ד"ר איל שנהב, שותף בכיר ומנהל מחלקות ההיי-טק והמסים במשרד דנציגר, קלגסבלד ושות', חוזר לעצמאות ומקים את משרד שנהב ושות' בראשותו. המשרד יעסיק 12 עורכי דין, שהיו בצוות שליווה את שנהב.

צעד זה בא בעקבות החלטת מייסד המשרד, ד"ר עו"ד דורי קלגסבלד, לפרקו בשל רצונו להקים משרד נישה שיעסוק בליטיגציה בלבד. ההחלטה על פירוק המשרד, הסבריו של קלגסבלד להחלטה ופירוט תוכניותיו העתידיות נחשפו אתמול (ב') לראשונה ב"גלובס".

למעשה, שנהב מחדש את המשרד שהקים ב-2001 והתמזג ב-2005 עם משרד דנציגר-קלגסבלד. המשרד החדש ימשיך לפעול עם לקוחותיו הקיימים ממיקומו הנוכחי במתחם הבורסה בר"ג, ולפעול בתחומי העיסוק בהם הוא מחזיק במומחיות מיוחדת, ובתוכם היי-טק, הון סיכון, מיסוי, קרנות השקעה, מיזוגים ורכישות ופרויקטי תשתיות.

שניים משותפיו של שנהב (43) במשרד יהיו עו"ד טל דנון-שנהב, המשמשת מזה כעשור כיועצת משפטית חיצונית לחברת כביש חוצה ישראל, ועו"ד אורן בירן, שותף מיסוי בדנציגר-קלגסבלד.

לפי המסתמן, קבוצה נוספת של עורכי דין ושותפים בדנציגר-קלגסבלד תישאר יחד ותקים משרד חדש. חלק מעורכי הדין האחרים כבר סיכמו על מעבר למשרד אחר, אולם ישנם כאלה שטרם החליטו על דרכם העתידית.