אתמול ביוסטון - היום בקריית אונו: בוימלגרין מוכר את הקניון בעיר לנכסים ובניין ואמות ב-830 מ' ש'

השתיים יחזיקו בחלקים שווים בקניון * אזורים צפוייה לדווח על רווח הון של כ-220 מיליון שקל * בכך חוזר הקניון לשליטת נוחי דנקנר, שמכר את חברת אזורים לבוימלגרין לפני כשנה * אתמול מכרה אזורים נכס ביוסטון, ארה"ב, ברווח של 23.5 מיליון דולר

שעיה בוימלגרין ממשיך לממש נכסים. ל"גלובס" נודע כי חברת אזורים תמכור את קניון קריית אונו לקבוצת נכסים ובנין ואמות , בחלקים שווים, בתמורה לסכום של 830 מיליון שקל.

עוד נודע כי קבוצת אזורים צפויה לדווח על רווח הון של כ-220 מיליון שקל בעקבות המכירה. הקניון המורחב, שאמור להיפתח במהלך החודש הקרוב הינו בשטח כולל של כ-110 אלף מ"ר מתוכם 22 אלף שטחי מסחר, בניין משרדים בהיקף של 10,000 מ"ר ועוד שטח עליו ייבנה מגדל משרדים נוסף או לחילופי בניין מדורים.

מאז שם בוימלגרין את הקניון על המדף מספר רב של מעוניינים פקדו את משרדי אזורים אך כאמור לבסוף זכו בו נכסים ובנין של נוחי דנקנר ואמות שבשליטת אלוני חץ.

נזכיר כי אך אתמול הודיעה אזורים על מימוש נכס ביוסטון טקסס בגינו תכריז על רווח הון של 23.5 מיליון דולר. נזכיר כי דנקנר היה זה שמכר לבוימלגרין את השליטה באזורים והנה היום הוא קונה ממנו את אחד מנכסיה. לפני כשנה הסיפור היה הפוך שכן היה זה בוימלגרין שרכש באמצעות אזורים מדנקנר, את רשתות שרתון מוריה ואקור.