העיתון החרדי "המודיע" יוציא שבועון בצרפתית בהשקעה של מיליון שקל

ייצא בתפוצה ראשונית של כ-15 אלף עותקים; המהדורה הצרפתית תכלול 64 עמודים - כמחציתם חדשות ואקטואליה והיתר עמודי מגזין

"המודיע" החרדי רוצה לפרוץ את גבולות הארץ: העיתון מתכנן הוצאה לאור של שבועון חדשות בשפה הצרפתית. השבועון ייצא בתפוצה ראשונית של כ-15 אלף עותקים. המהדורה הצרפתית תכלול 64 עמודים, כמחציתם חדשות ואקטואליה והיתר עמודי מגזין.

על-פי תחזית הוועד הפועל של אגודת ישראל, בתוך 3 שנים תגיע המהדורה הצרפתית לכ-30 אלף עותקים, רובם מנויים. המודיע" מדווח על השקעה של כמיליון שקל בהשקת השבועון החדש.

המהדורה הצרפתית של "המודיע" תופץ בכ-350 נקודות מכירה בפריז, במרסיי, בליון ובשטרסבורג, וכן תופץ בישראל במרכזי מגורים של יוצאי צרפת ודוברי צרפתית. השבועון יכלול בין השאר חדשות, פרשנויות, מדורי פוליטיקה וכלכלה, מדורים המיועדים לנשים ולילדים, טורי בריאות וטכנולוגיה וכן מאמרים בנושאים שונים.

"המודיע", בבעלות הוועד הפועל של אגודת ישראל, נחשב לעיתון הוותיק ביותר במגזר החרדי ומציין בימים אלה 58 שנה להיווסדו. העיתון מדווח על תפוצה יומית של למעלה מ-30 אלף עותקים.

המערכת הצרפתית של "המודיע" כוללת בשלב זה עשרה עיתונאים ושני עורכים. אליהו הנדלר, מנהל השיווק של עיתון "המודיע" אמר היום כי ההחלטה להוציא לאור את המהדורה הצרפתית היא תוצאה של מחקר שוק שבוצע בקרב קהילת יהדות צרפת, אשר רובה ככולה מורכבת מיהדות מסורתית ודתית, וזוהה צורך בעיתון חדשות בעל קו המשקף את ערכי היהדות.