העלייה בתקציבי הפרסום הגדילה את הרווח של וואלה ברבעון הראשון ב-88% ל-3.7 מיליון שקל

החברה תחלק לראשונה דיבידנד של 30 מיליון שקל ; ההכנסות ברבעון הראשון עלו ב-16.5% והסתכמו ב-24.6 מיליון שקל

מפעילת פורטל האינטרנט וואלה! דיווחה היום (ג') על תוצאותיה הכספיות בסיכום הרבעון הראשון של 2008. בשורה התחתונה רשמה החברה עלייה של 88% לרווח נקי של 3.7 מיליון שקל.

הכנסות החברה עלו ברבעון הראשון ב-16.5% והסתכמו ב-24.6 מיליון שקל, בהשוואה ל-21.1 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2007. אילן ישועה, מנכ"ל החברה, אמר כי השיפור בתוצאות החברה נובע מהמשך הגידול בתקציבי הפרסום המועברים לאינטרנט על חשבון הטלוויזיה והעיתונות המודפסת, כמו גם מכניסתה של החברה לתחומי התוכן הסלולרי והפרסום הטקסטואלי בתוצאות חיפוש.

הכנסות המימון עלו פי 3 והסתכמו ב-1.5 מיליון שקל. החברה הסבירה את הגידול בהכנסות המימון בעיקר ע"י גידול ביתרת המזומנים של החברה ומהשקעות בני"ע סחירים. כמו כן, נבע הגידול מפעילות הניכיון שוואלה שופמיינד מבצעת ללקוחות ספקיה. הוצאות המימון גדלו פי 5.8 ל-562 אלף שקל.

בנוסף הודיעה החברה כי לראשונה תחלק דיבידנד בהיקף כולל של 30 מיליון שקל.

החברה דיווחה על צבר הזמנות ממפרסמים (במונחי נטו לאחר קיזוז עמלות) של 14.5 מיליון שקל, שרובן יוכרו כהכנסות במהלך שנת 2008. בנוסף, תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הראשון עומד על כ-5.5 מיליון שקל.

"בתחום התוכן הסלולרי החברה השיקה בחצי השנה האחרונה עשרות ערוצי תוכן ב-WAP והגולשים שלנו יכולים לגשת לתכנים האהובים עליהם מהסלולר. בנוסף משיקה החברה בימים אלו מייל סלולרי שיאפשר לבעלי תיבות דואר אלקטרוני בוואלה! להתחבר למייל מהסלולר וגם לקבל התראות SMS כאשר הם מקבלים מייל חדש. בימים האחרונים השיקה החברה חנות לתכנים סלולרים בשיתוף עם סלקום והיא במגעים עם יתר המפעילות הגדולות להפעלת חנויות דומות", אמר ישועה.