בי.או.אס סיכמה על הסכם מסגרת עם פוטנציאל הכנסות של 25 מיליון דולר ל-5 שנים

ההסכם הוא בין החברה הבת של בי.או.אס, סאמיט, שנרכשה לפני חצי שנה, לבין חברת תעופה מאמריקה הלטינית הזמנות ראשונות כבר התקבלו

חצי שנה לאחר שהשלימה את רכישת סאמיט, בי.או.אס קוטפת את פירות השקעתה.

החברה מראשון-לציון מדווחת היום על חוזה מסגרת עם חברה מתעשיית התעופה, שההזמנות ממנו עשויות להגיע ל-25 מיליון דולר על פני תקופה של חמש שנים - עד 2012. מדובר בפוטנציאל הכנסות גדול מאוד עבור החברה, שבשנת 2007 רשמה הכנסות של 23.8 מיליון דולר. ב-2008 צופה בי.או.אס הכנסות של 55 מיליון דולר, על רקע שתי רכישות שביצעה לאחרונה.

פרטי הסכם המסגרת סוכמו, ובי.או.אס מצפה שהחתימה הסופית עליו תהיה בזמן הקרוב, כשהזמנות ראשונות מהלקוחה כבר התקבלו. בי.או.אס מציינת שניתן יהיה להאריך את הסכם המסגרת לתקופה נוספת של חמש שנים.

בי.או.אס מספקת פתרונות RFID - טכנולוגיה המהווה תחליף לבר-קוד, וכן פתרונות שרשרת אספקה (Supply Chain). החברה רכשה ב-2007 את סאמיט האמריקנית, שמספקת רכיבים אלקטרוניים לתעשיית התעופה, תמורת כ-5.5 מיליון דולר. סאמיט מתנהלת כיום כחברה-בת של בי.או.אס.

כחלק מהסכם המסגרת, סאמיט תמכור רכיבים ללקוחה, ששמה לא פורסם אך דווח שהיא מאמריקה הלטינית. "אנו שמחים מאוד על העסקה", אמר נשיא ומנכ"ל בי.או.אס, שמואל קורן. "סאמיט כבר החלה לקבל הזמנות כתוצאה מהסכם המסגרת, שמשקף את יכולתנו לספק פתרונות שרשרת אספקה מקיפים לתעשיית התעופה והחלל. ההסכם גם מוכיח את המוניטין המצוין של סאמיט, ומעמדה המוביל בשווקים הבינלאומיים", הוסיף קורן.

בי.או.אס נסחרת במקביל בנאסד"ק ובבורסה של תל-אביב, ושווי השוק שלה הוא 17 מיליון דולר. אחרי שרכשה את סאמיט, בי.או.אס רכשה בתחילת השנה את דיימקס הישראלית, העוסקת בזיהוי אוטומטי ואיסוף מידע, תמורת 12.2 מיליון דולר.

לפני כחודש שלח קורן מכתב למשקיעי החברה, בו כתב שרכישת סאמיט "פתחה את השוק האמריקני בפני פתרונות בי.או.אס", וכי "שנת 2008 צפויה להיות שנת הסינרגיה, שנה של יישום האסטרטגיה שלנו ושל האינטגרציה בין כל הזרועות המרכיבות את קבוצת בי.או.אס, במטרה להציע את שני הפתרונות העיקריים של בי.או.אס - אינטגרציה מלאה של פתרונות ה-Mobile וה-RFID ופתרונות שרשרת האספקה". קורן הוסיף, שתוצאות הפעילות ישתקפו במלואן בשנת 2009.