Seven Eleven אוקלהומה בחרה בפתרון התוכנה DAX של ריטליקס

DAX היא מערכת תוכנה לחיזוי הביקושים וליצירת הזמנות שמאפשרת לקמעונאים ולמפיצים להגיע לאופטימיזציה של רמות המלאי ולייעל את שרשרת האספקה

חברת ריטליקס , המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה לקמעונאים ולמפיצים ברחבי העולם, הודיעה היום כי חברת Seven Eleven Stores, המפעילה יותר מ-100 חנויות נוחות במדינת אוקלהומה, מיישמת את מערכת התוכנה Retalix DemandAnalytX) DAX) לחיזוי הביקושים וייעול הזמנות הסחורה לכל חנויותיה.

DAX, היא מערכת תוכנה לחיזוי הביקושים וליצירת הזמנות שמאפשרת לקמעונאים ולמפיצים להגיע לאופטימיזציה של רמות המלאי ולייעל את שרשרת האספקה. התוכנה משתמשת באלגוריתמים ייחודיים כדי לנתח את נתוני המכירות בקופות ואת נתוני המלאי בחנויות, לחזות מראש את הביקוש לכל מוצר בכל חנות, וליצור הזמנות אופטימליות כך שאספקת הסחורה לחנויות תהיה בדיוק בהתאם לביקוש הצפוי.

ג'ים בראון, נשיא הרשת, אמר: "התוכנה היא כלי שחוסך המון זמן למנהלי החנויות שלנו. בעבר הם עבדו כשעה כדי להכין הזמנות סחורה, ועכשיו ההזמנות האלה נוצרות באופן אוטומטי על ידי DAX, כך שהמנהלים יכולים לטפל יותר בלקוחות. בסופו של דבר, זה הופך אותנו ליותר יעילים, ומבטיח שתמיד נחזיק את כמות המלאי הנכונה לכל מוצר שמערכת DAX עוקבת אחריו".

Eleven Stores 7 היא חברה פרטית המפעילה יותר מ-100 חנויות נוחות במדינת אוקלהומה בארה"ב. 7-Eleven Stores שבסיסה באוקלהומה סיטי פועלת זה יותר מ-55 שנים ואינה קשורה לחברת 7-Eleven, Inc. שבסיסה בדאלאס. בנוסף על חנויות הנוחות, החברה מפעילה גם מאפיה ומרכז הפצה קטן.