פורום אנטי-ציוני ופרו-איראני התנהל למעלה משנה באתר הייד-פארק

הפורום, שנוהל ע"י חסיד סאטמר השוהה בארה"ב, כלל תגובות כגון: "העולם המוסלמי סובל מהגידול הסרטני הציוני", "ישראלים נמאסתם" וציטוטים של נשיא איראן אחמדיניג'אד ; הפורום נסגר בעקבות פניית "גלובס"

פורום אנטי-ציוני ופרו איראני התנהל למעלה משנה באתר הייד-פארק, מרכז הפורומים הישראלי. הפורום, שנוהל על ידי חסיד סאטמר השוהה בארה"ב, כלל תגובות כגון: "העולם המוסלמי סובל מהגידול הסרטני הציוני", "ישראלים נמאסתם", וציטוטים של נשיא איראן אחמדיניג'אד: "המשטר הציוני הוא חיידק מטונף".

בעקבות פניית "גלובס", אמר דני צ'כנובר, מנכ"ל חברת המדיה בגלובל נטוורקס: "תודה על כך שהפנתם את תשומת לבנו. יש לנו אלפי פורומים באתר וקשה לנו לעקוב אחר כולם. כל פנייה המגיעה אלינו לגבי פעילות בלתי חוקית, נבדקת, ואם היא נמצאת נכונה הפורום יורד מהאתר. אכן מדובר בפעילות לא חוקית ולכן סגרנו את הפורום באופן מיידי".

אתר הייד פארק הוקם ב-1999 על ידי ארנון שוטלר וזיו יאנוס. באתר קיימים פורומים רבים בתחומים שונים: החל מתרבות, דרך מדע וכלה בפורומים של הקהילה החרדית: "בחדרי חרדים". האתר נמצא בבעלות חברת גלובל נטוורקס, העוסקת בהקמה וניהול של אתרי אינטרנט הפונים לקהל הרחב.

הקבוצה, שבבעלות גיא כהן, חברת סייבל השקעות ומשקיעים פרטיים, מחזיקה בבעלות גם על אתר היכרויות, אתר 'לוחות' - פורטל העושה אגריגציה מאתרי הלוחות הקיימים, PIC - אתר לשיתוף תמונות, ו-70% מהרשת החברתית: "חבר'ה", אותם היא רכשה תמורת סכום מוערך של 15-20 מיליון שקל, שמשקף שווי של 22-28 מיליון שקל לאתר כולו.