ג'קי בן זקן רוכש מתנובה את מתחם סינמה סיטי

במתחם קיימות זכויות בנייה נוספות של 13 אלף מ"ר שלא נכללו בהסכם, אבל ניתנה לגביהם אופציה לרכישתן

חברת מנופים פיננסיים, של ג'קי בן זקן, רכשה באמצעות שתי חברות בנות שבשליטתה, את מתחם הסינמה סיטי שברמת השרון תמורת 394 מיליון שקל.

חברת אס.אל.אס מפרשים וחברת מאקפל תעשיות, שתי החברות בנות של מנופים פיננסיים, חתמו על הסכם עם תנובה ורשת היפרשוק, לרכישת המתחם שבצומת גלילות, הכולל 70 אלף מ"ר, מתוכם 33 אלף מ"ר שטחי השכרה ועוד 750 מקומות חניה.

המתחם בנוי על קרקע בגודל 24 דונם, מתוכם 21 דונם הם קרקע בבעלות פרטית וכשלושה דונם הם בחכירה מהוונת לתקופה של 49 שנה עם אופציה ל-49 שנה נוספות.

במתחם הסינמה סיטי קיימות זכויות בנייה נוספות של 13 אלף מ"ר שלא נכללו בשלב זה במסמכי העקרונות, אבל ניתנה לגביהם אופציה לרכישתן. עבור חלקה של תנובה בנכס, ישלמו החברות בנות של מנופים 312 מיליון שקל. חלק זה כולל 22,500 מ"ר שטחי משרדים ומסחר, 4,000 מ"ר מחסנים וכ-600 מקומות חניה.

המתחם מושכר במלואו

עבור חלקה של היפרשוק במתחם, ישלמו החברות בנות 82 מיליון שקל. חלק זה במתחם כולל 6,800 מ"ר שטחי מסחר ומחסנים וכ-130 מקומות חניה. המתחם מושכר במלואו. 15,800 מ"ר משטחי ההשכרה בו מושכרים למשרדים, מתוכן 11,400 מ"ר יושכרו לתנובה ולהיפרשוק. 10,600 מ"ר מתוך שטחי ההשכרה מיועדים להשכרה למסחר וכ-6,900 מ"ר מושכרים למפעילי בתי הקולנוע סינמה סיטי.

בנוסף לאולמות הקולנוע המתחם מכיל אגף אוכל, סופרמרקט, חנויות בגדים ומתנות, משרדים של חברות מסחריות שונות ומרכז מבקרים של חברת תנובה.

המתחם ניצב על אדמות שהיו שייכות לפני קום המדינה לכפר הערבי אג'ליל שננטש במלחמת העצמאות. חברת מנופים פיננסים מעריכה שלכשתצא העסקה אל הפועל היא תמומן בחלקה באמצעים בנקאיים ובחלקה באמצעים עצמאיים, למרות שבשלב זה טרם סוכם המימון החיצוני לעסקה.

מנופים רכשה לפני מספר חודשים את קניון ארנה, בהרצליה, ממוטי זיסר שנמצא במרחק קילומטרים ספורים ממתחם סינמה סיטי. *