בעוד ה-iPhone דור שלישי החדש מסתמן כלהיט בשוק, מצטברות יותר ויותר תלונות של לקוחות על בעיות בתפקוד המכשיר. ה-iPhone 3G רשם מכירות של יותר ממיליון יחידות עד כה, אך עם העלייה החדה בגרף המכירות, נאלצים ב
אפל להתמודד עם עלייה בכמות הבעיות המתגלה במכשיר.
אתר העזרה הטכנית של אפל התמלא בתלונות מצד הלקוחות על איטיות בפעולות המכשיר, ניתוקי שיחות ושלל בעיות נוספות. השרשור בלוח המודעות באתר היה כה ארוך עד שבאפל נאלצו לסגור אותו ולפתוח אחד חדש במקומו. על אף הבעיות שהתגלו, המשיך שוויה של מניית אפל לטפס, והיא עלתה ב-14% בחודש האחרון.
לפי הערכות מומחים, מקור הבעיות הוא בשבבים שיוצרו עבור אפל על-ידי חברת Infineon Technologies, שמעולם לא נוסו בשימוש בהיקף רחב לפני שהותקנו במכשירי ה-iPhone החדשים. ב-Business Week דיווחו בשבוע שעבר, שבאפל ינסו לתקן את התקלות באמצעות עדכון תוכנה אותו יהיה ניתן להוריד למכשיר. באותו הדיווח נמסר כי תקלות נתגלו ב-2%-3% מהמכשירים.
אחד המומחים הביע ספק ביחס ליכולתה של אפל לתקן את התקלה באמצעות עדכון תוכנה. "זה מאוד קשה לתקן בעיה בשבבים באמצעות תוכנה, וגם אם כן זה לא מבטיח שהבעיה לא תחזור", אמר.
עם זאת, יש לציין שגם כאשר נכנסו לשוק מכשירי הטלפון הסלולרי הראשונים מהדור השלישי, לפני מספר שנים התגלו תקלות באותו ההיקף, ולכן ללקוחות אפל יש סיבה לאופטימיות.
כל הזכויות שמורות ל-MarketWatch.com 2008
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.