הכשרת הישוב של נמרודי רכשה קרקע ברומניה לבניית קניון ב-6.5 מיליון אירו

הקרקע היא על שטח של 40 דונם, עליה ייבנה קניון בשטח מסחרי כולל של 20 אלף מ"ר ; במקביל מדווחת החברה כי סיימה להשכיר כ-15% משטחי המסחר בקניון 7 Stars הנבנה בימים אלו

חברת הכשרת הישוב , שבשליטת משפחת נמרודי, והמחזיקה ב-3 מרכזים מסחריים בישראל, שהבולט ביניהם הוא קניון שבעת הכוכבים בהרצליה, מודיעה היום (ד') כי חתמה על הסכם מקדמי לרכישת קרקע בשטח של 40 דונם בעיר ג'ורג'יו (Guirgiu) ברומניה בעלות של 6.5 מיליון אירו.

בכוונתה של החברה לבנות על השטח, קניון שיכלול מתחם בילוי מסחר ומזון בשטח מסחרי כולל של 20 אלף מ"ר. הקרקע שרכשה הכשרת הישוב ממוקמת במרחק של 1.2 ק"מ ממרכז העיר, נמצאת בצמידות לפארק עירוני ומתקני ספורט שהוקמו וכן בסמוך לשכונה מגורים חדשה.

במקביל מדווחת החברה כי סיימה להשכיר למעלה מ-5,000 מ"ר משטחי המסחר בקניון 7 Stars הנבנה בימים אלו בפלויישט ואמור להיפתח בתחילת שנת 2010. הקניון בנוי על שטח של 30 דונם, עליו ייבנו 80 אלף מ"ר, מתוכם כ-35 אלף מ"ר שטחי מסחר וכ-1,000 מקומות חניה. בנוסף יוזמת החברה עוד שלושה קניונים נוספים בפלויישט, בקישינב ובצפון אפריקה.

בין השוכרים שהבטיחו את מקומם בקניון ניתן למנות חברות בינלאומיות כדוגמת ספורה, ניו יורקר, וודפון, אסיקס ודיאדורה, כמו גם חברות ישראליות כדוגמת סינמה סיטי, ארומה, לי קופר, בלו בירד ואחרים.

עופר נמרודי, יו"ר ומנכ"ל הכשרת הישוב ציין כי "הקניון בפלויישט נמצא רק בשלבי החפירה, ואני מרוצה משיעור ההשכרות שהגיע כבר ל-15% מהקניון. אנו מותחים את ההצלחה של 7 הכוכבים בהרצליה ומתכוונים למתג את כל הקניונים תחת השם "7 Stars". כיום אנו נמצאים בייזום של 3 קניונים נוספים, שכולם בתהליכי בניה - ברומניה, במולדובה ובאפריקה, כך שהיעד שהצבתי ליזום ולבנות 8 מרכזים מסחריים עד תום שנת 2010 הוא בר-ביצוע. אנו בוחנים כיום עסקאות חדשות בתחום הקניונים באוקראינה".