אחרי 9 חודשים: סולי אברמוב עוזבת את "מעריב"

אברמוב שימשה בתפקיד המשנה למנכ"ל סחר ושיווק בעיתון ; נכנסה לתפקידה ב"מעריב" בתחילת השנה כחלק מגיבוש ההנהלה החדשה

לאחר 9 חודשים בלבד בתפקיד, סולי אברמוב, המשנה למנכ"ל סחר ושיווק של "מעריב", ביקשה לסיים את תפקידה מסיבות אישיות, כך נודע ל"גלובס". אברמוב הודיעה על החלטתה למנכ"ל "מעריב", רוני קליינפלד, שהיה זה שהביא אותה לעיתון.

אברמוב נכנסה לתפקידה ב"מעריב" בתחילת השנה כחלק מגיבוש ההנהלה החדשה של "מעריב" אשר כללה את מינויים של העורכים הראשיים של "מעריב", דורון גלעזר ורות יובל, ומינויו של קליינפלד.

קודם לכן שימשה אברמוב במשך 3.5 שנים כסמנכ"ל הסחר והמכירות של ערוץ 10 והיתה אחראית על ניהול מערך המכירות של הערוץ, גיבוש אסטרטגיית המכירות וקביעת מדיניות המכירות של הערוץ. קודם לתפקידה בערוץ 10 שימשה אברמוב במשך שש שנים כמנכ"ל שפ"א, החברה לשיווק תחנות הרדיו האזוריות וכן בתפקידים בכירים במשרדי פרסום.

במהלך 9 החודשים האחרונים בהם שימשה אברמוב בתפקידה ב"מעריב" היא הייתה שותפה למספר מהלכים שקידם העיתון, זאת על רקע חוסר הוודאות בו, ובהם גם ההשקה המחודשת של המוספים "סופשבוע", "המוסף לשבת" ומוסף "סגנון".

בראיון שפורסם עם אברמוב מספר חודשים לאחר כניסתה לתפקיד היא אמרה ל"גלובס" כי "לא הכרתי עיתונות ולא נחשפתי ל'מעריב' לפני שהגעתי אליו. ידעתי שהמצב ב'מעריב' לא טוב, ושעושים בו שינויים משמעותיים, אך ככל שאמרו לי לא להעז ללכת לשם, כך רציתי יותר ללכת". עוד אמרה אז אברמוב, כי "הגעתי ל'מעריב' עם ההנהלה החדשה ועם העורכים החדשים, וכולנו נמצאים פה במטרה אחת - להחזיר את 'מעריב' למקום הראוי לו, עיתון איכותי ופופולרי. כרגע אנו עושים את מה שנדרש מאיתנו מבחינת קיצוצים בהוצאות, ייעול ארגוני והשבחת המוצר".