המו"מ בין בלוקבאסטר דיגיטל לסלקום בדרך לסיום

מדובר במו"מ להקמת מיזם לאספקת שירותי תוכן טלוויזיוני ; סלקום דורשת להיות בעלת השליטה בפרויקט ולנווט אותו בהתאם לאסטרטגיה שלה ; מצד שני, לא בטוח שהאינטרסים של בלוקבאסטר דיגיטל זהים

בתוך שבוע-שבועיים אמור המשא-ומתן בין סלקום לבין בלוקבאסטר דיגיטל סביב הקמת מיזם חדש לאספקת שירותי תוכן טלוויזיוני (VOD) להגיע לידי מיצוי. שתי החברות נמצאות בישורת האחרונה ונכון לעכשיו, הסיכויים להצלחת המשא-ומתן או לכשלונו זהים.

במסגרת המשא-ומתן, סלקום דורשת להיות בעלת השליטה בפרויקט ולנווט אותו בהתאם לאסטרטגיה שלה. מהצד השני, לא בטוח שהאינטרסים של בלוקבאסטר דיגיטל זהים, למרות שהמטרה שלה היא כן לגייס שותף שהוא מפעיל תקשורת, וסלקום בהחלט עונה על ההגדרה הזו, גם בהיבט האסטרטגי ולא רק בהיבט המימוני-שיווקי.

היתרון שמקנה המיזם לשני הצדדים הוא המהירות היחסית שניתן להפעיל אותו במידה וייסגרו כל התנאים. עבור סלקום זהו אלמנט חשוב מאוד מכיוון שהיא יכולה להקדים את פרטנר בתחום ה-VOD, ולצאת עם מוצר כזה ראשונה לשוק, שכן בלוקבאסטר דיגיטל כבר מצוידת במערכת הטכנולוגית המתאימה ויש לה את הסכמי התוכן הנדרשים.

שני הצדדים סיכמו כי הם לא מנהלים משא-ומתן עם גורמים אחרים בתקופת המשא-ומתן ביניהם, מה שמלחיץ את שניהם לקבל החלטות כמה שיותר מהר ושלא ייסגרו בפניהם אופציות.