טמפו משיקה מיתוג מחדש למשקה 7UP בהשקעה של 500 אלף שקל

זאת בהתאם לטרנד המוצרים הבריאים של חברת פפסיקו ; המהלך כולל אריזות חדשות במראה צעיר התואם את ערכי המותג ופעילות בנקודות המכירה

חברת המשקאות טמפו ממתגת בימים אלה מחדש את 7UP ודיאט 7UP ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל, זאת בהתאם לטרנד המוצרים הבריאים של חברת פפסיקו.

השקת 7UP החדש מוערכת בכ-500 אלף שקל וכוללת עדכון אריזות המשקאות למראה צעיר התואם את ערכי המותג ופעילות בנקודות המכירה.

צרו איתנו קשר *5988