שלמור-אבנון-עמיחי פותח חברת מדיה: UNION MEDIA

בראש החברה יעמוד אורן יוניוב, מנכ"ל יונייטד לשעבר, שנתבע ע"י ראובני-פרידן לעמוד בצינון של שנתיים ; החברה תטפל בתקציבי המדיה של לקוחות שלמור-אבנון-עמיחי ומשרדי פרסום נוספים

משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי הודיע היום (ב') על הקמת חברת מדיה חדשה, שתחליף את חברת המדיה יונייטד שהייתה בבעלות המשרד וראובני-פרידן, תחת השם UNION MEDIA. החברה תטפל בתקציבי המדיה של לקוחות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, וכן בתקציבים של משרדי פרסום נוספים, ביניהם שטרית מדיה גרופ ו-JWT ישראל.החברה תעסוק ברכש, תכנון, ייזום ובקרת מדיה על כל שלוחותיה בתחומי הטלוויזיה, שילוט חוצות, עיתונות, אינטרנט, MOBILE, NEW MEDIA ושאר אמצעי המדיה. כמנכ"ל החברה עתיד לשמש אורן יוניוב, ששימש כמנכ"ל יונייטד, ולצידו כמשנה למנכ"ל אילנה מונקה. בתוך החברה תפעל גם חטיבת אינטרנט, וכמנכ"ל UNION DIGITAL יכהן רועי רון.

כזכור, בשבוע שעבר הודיע משרד הפרסום ראובני-פרידן על הקמת חברת המדיה החדשה שלו, מרקיורי, אותה ינהל ישראל דיאמנט, לשעבר מנכ"ל מיוז מדיה. מרקיורי אמורה לטפל בתקציבי הפרסום של ראובני-פרידן, ובימים אלה החלה בגיוס עובדים.

בינתיים, מתנהל דיון משפטי סביב הדרישה של ראובני-פרידן, שביקש צו מניעה שיאסור על יוניוב לעבוד עם שלמור למשך שנתיים. לפי ראובני, יש ליוניוב סעיף בחוזה האוסר את העסקתו של יוניוב על ידי אחד מבעלי יונייטד - שלמור-אבנון-עמיחי או ראובני-פרידן - במשך שנתיים, במקרה בו תפורק החברה.

גם הסאגה המשפטית סביב חברת המדיה יונייטד רחוקה מלהסתיים. הסכסוך בין שני משרדי הפרסום - ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי - גלש בשבועות האחרונים גם לפסים אישיים, כאשר רמי שלמור מצד אחד ואודי פרידן מצד שני, מאיימים זה על זה בתביעות דיבה הדדיות, ובהסתרת המניעים האמיתיים לפירוק יונייטד. שלמור אף הגדיל לעשות, והודיע כי לא יכנס בינתיים לתפקידו כיו"ר איגוד חברות הפרסום, מאחר וחש כי אולי לא יוכל להישאר "ממלכתי" בהתנהלות בפרשה. שלמור האשים בשבועות האחרונים את אילן שילוח, מנכ"ל מקאן-אריקסון ששייך לאותה קבוצת פרסום של ראובני-פרידן, כי הוא זה שעומד מאחורי הדרישות של ראובני לגבי יונייטד.

לפי פרידן, "הם (שלמור - ע.ב.ל) רוצים שהחברה תפסיק להתקיים. הם מחכים לפקיעת יונייטד בנובמבר ולכאורה הם מקימים חברה חדשה. אבל כשמקימים חברה חדשה עם אותם לקוחות ואותה הנהלה של יונייטד, זה גזל שלא נוותר עליו ונגיע איתו לבית משפט. הצעתי להם מו"מ מזורז, ואני מציע מעריך שווי חיצוני שייכנס לפרטים הקטנים ושיעריך את השווי של יונייטד".

גם יוניוב עצמו שוקל לתבוע את פרידן תביעת דיבה, מאחר ולטענת עורך הדין שלו באחרונה השמיץ פרידן את יוניוב באמצעי התקשורת.