מיקרוסופט לייב חולמת להפוך לרשת חברתית

מיקרוסופט ישראל חשפה היום את הגירסה החדשה של Windows Live ואת חטיבת האונליין, שאחראית על ניהול פורטל MSN המקומי ; הלייב היא סדרה של 25 שירותי רשת שהוכרזה היום ב-54 מדינות וב-48 שפות

מיקרוסופט ישראל חשפה היום (ה') את הגירסה החדשה של Windows Live ואת חטיבת האונליין, שאחראית על יישום אסטרטגיית האינטרנט של החברה ועל ניהול פורטל MSN המקומי. הלייב היא סדרה של 25 שירותי רשת שהוכרזה היום ב-54 מדינות וב-48 שפות, לרבות עברית.

בין השירותים החדשים גם Live SkyDrive, שהוא גירסת דיסק-און-קי וירטואלית המאפשרת למשתמשים לאחסן קבצים עם נפח של עד 25 ג'יגה בחינם. השירות החדש מאפשר לחלוק את הקבצים עם משתמשים נוספים וגם העלות קבצים בעצמם. במיקרוסופט חוששים שה-SkyDrive ישמח את כל משתפי הקבצים הלא חוקיים שחיפשו דרך לחלוק את שלל הסרטים והשירים שהורידו מהרשת. לכן, הם הגבילו את הקבצים המאוחסנים בשירות לנפח של 50 מגה לקובץ בודד.

הלייב גם מציע למשתמש חיבור מלא עם רשתות חברתיות נוספות, מלבד זו של מיקרוסופט - כדוגמת Flickr ו-Twitter. לצורך אינטגרציית הרשתות והשירותים חתמה מיקרוסופט על הסכמי שיתוף פעולה עם כ-50 חברות אינטרנט כמו LinkedIn, Wordpress, Photobucket, Pandora, מקושרים ואתר חבר'ה. לדברי ליאור צורף, סמנכ"ל שיווק חטיבת האונליין במיקרוסופט, "הפעילות החברתית באינטרנט הפכה לדומיננטית בחיי הגולשים, אך השימוש הנפרד בכל שירות, רשת חברתית ומסנג'ר אינו נוח וגוזל זמן רב. לכן, ריכזנו את כל הפעילות החברתית של המשתמש בלייב".

השירותים החדשים יהיו זמינים בחינם החל מחודש דצמבר הקרוב בכתובת msn.co.il בתהליך מדורג שיימשך מספר חודשים.